Gå til innhold

10 år uten gaming PC - hva har jeg gått glipp av?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for mange gode svar!

 

Har spilt en god del av disse og har kjøpt enda fler til konsoll, men det er forsåvidt interessant å høre meninger som sier at det er verdt å spille de på PC i tillegg eller istedenfor på konsoll.

 

Takker spesielt for de noe mer spesielle anbefalingene som det har vist seg på konsoll ofte gir mer enn toppselgerne: Limbo, Flow, Flower, Brothers, Etc.

 

Keep them coming:)

 

Det hadde også vært interessant å høre hvilke butikker dere bruker. Steam har jeg bruk litt tidligere, samt gog.com men vet ikke om så mange andre.

Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar!

 

Har spilt en god del av disse og har kjøpt enda fler til konsoll, men det er forsåvidt interessant å høre meninger som sier at det er verdt å spille de på PC i tillegg eller istedenfor på konsoll.

 

Takker spesielt for de noe mer spesielle anbefalingene som det har vist seg på konsoll ofte gir mer enn toppselgerne: Limbo, Flow, Flower, Brothers, Etc.

 

Keep them coming:)

 

Det hadde også vært interessant å høre hvilke butikker dere bruker. Steam har jeg bruk litt tidligere, samt gog.com men vet ikke om så mange andre.

Lenke til kommentar

DayZ.

 

Spillet fungerer bra som solo men best med venner. Er du veldig pratsom og flink å fikse nye venner så kan du faktisk komme ganske bra overens med spillet.

 

Er du ny og aldri hørt om kan jeg anbefale å se denne:

 

Kan nevnes at det finnes standalone versjon av spillet men, riktig nok anbefaler jeg ikke det enda, det er rett og slett for lite å finne på der.

Lenke til kommentar

Ville egentlig startel lista med og si alan wake og metro 2033. Men skal jeg være helt ærlig har begge disse spillene veldig gode konsoll veronser. Men Du får jo uten tvil bedre grafikk på pc uansett.

 

Amnesia - the dark decent

Anno 1404

Baldurs gate 1 og 2 Enhanced Edition

Arma 1-3

Civilication 3 og 4

Fallout 3 (bedre på pc pga alle modsene)

FTL (faster then light)

Paper please

Rise of flight

Sins of a solar empire

Sniper elite v2 (tastatur og mus, er den ENESTE måten å spille ett sniper spill på)

The witcher 1 (finnes bare på pc)

The witcher 2 (finnes på xbox, men da kan du ikke fortsette med witcher 1 savegamen din ;) )

Total war- Empire og napoleon, shogun 2 og .....kanskje rome 2 om du får dilla på serien.

World of tanks (er ute til xbox nå. Men har hatt ett par år lenger tid på baken på pc, så mye bedre grafikk, bedre kontroller og mye mer innhold. Dog multiplayer spill, men det eneste jeg har tatt med på lista ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...