Gå til innhold

Lumia 1520 tråden


Anbefalte innlegg

Har nå sendt tilbake 1520 nr 2.

Flere grunner til dette.

  1. Den var upraktisk stor og uhåndterlig tynn i forhold til min 920.
  2. Skjermen hadde en skygge i øvre høyre del ved visning av hvit bakgrunn.
  3. Den hadde også en flimring i samme område ved svak belysning.
  4. Alt for mange av mine swipes på skjermen blir tolket som trykk. Dette var irriterende, og er også en kjent problem med 1520.

Vi får se om jeg får pengene tilbake eller om jeg får tilsendt en ny 1520..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk du testet? HVa syntes du?

Oppsummering; fullstendig nydelig :D

Den beste mobiltelefonen jeg har hatt i handa noen gang, rask, nydelig skjerm, kamera +++

Men, for meg blir den litt for stor til daglig bruk. 1020 passer meg utmerket i størrelse og kameraet gjør at jeg ikke vil bytte med noe annet.

Men for de som vil ha en større tror jeg nok Lumia 1520 er det beste som er å få tak i nå :)

Lenke til kommentar

Sendte min første 1520 tilbake grunnet et "pop" i høyttaleren litt etter at den har laget en lyd. Virker som om min nye gjør akkurat det samme. Flere som har dette? Virker som det blir verre jo mer lyd den lager. Hvis jeg for eksempel spiller litt musikk er ulyden veldig høy. En reboot roer problemet litt igjen, men det kommer raskt tilbake.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Har gjort en del research og har veldig lyst på denne etter at min Xperia Z ble stjålet etter en liten tur til Roma. Men jeg ser en del kritikk av den rundt omkring, jeg likte veldig godt størrelsen på xperia Z og lurer på om 1520 vil være ekstremt stor forskjell? Touchscreen bug er det en utbredt greie? Vil ha tlf siden den er unik og har et nytt operativsystem (for meg, brukt android i 5 år.). Klar for noe nytt og annerledes! Er dette det riktige valget?

 

Bruker Tlf for det meste til surfing, teksting, youtube, FB og snapchat/ta bilder generelt.

 

Håper jeg har postet på rett sted og takker på forhånd om noen tok seg tid til å svare. (:

Lenke til kommentar

Kom fra Xperia Z via Note 3 før jeg havnet på Lumia 1520. Angrer ikke på den veien, akkurat. Lumia 1520 var skrekkelig stor da jeg pakket opp esken, men etter et par timer gjorde det ingen verdens ting at den var så stor. Skjermen er både tydelig og nydelig, og batterikapasiteten er enestående. Var overhodet ikke vant med Windows før jeg valgte denne, men det tok ikke lang tid før jeg hadde satt meg inn i det, og det er slettes ikke mindre oversiktlig eller vanskelig å bruke enn Android.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått lov til å holde på litt med konas nye 1520 :p

Hun har ikke merket noe til feil med skjermen, den er bare nydelig og responsiv. La inn noen bilder fra 1020'n og må innrømme at på 6" skjerm og enda høyere oppløsning enn på 1020'n ser bildene enda mer fantastiske ut :D

Imponerende kamera på 1520 også, men ikke på nivå med 1020 ;)

Frister veldig med en 1520, men kameraet i 1020...

Ellers er surfing, skriving og spill helt fantastisk på en så stor og klar skjerm.

Men nå er det en tur ut i fantastisk vær med strålende sol og 14 grader, får se om det blir noen bilder :D

Endret av Xaphoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...