Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja.. :) Men snakket med selgeren. Sa han hadde noen inne som han skulle sende i dag eller i morgen. krysser fingrene. Hvis ikke, så får jeg den ihvertfall før norske nettbutikker. Og de vet jo heller ikke selv om de får inn noe i mai eller om norges befolkning må vente til juni :(

Lenke til kommentar

Var EKSTREMT nærmt og handle en M8 i telekiosken idag. Det eneste som faktisk holdt meg tilbake var at de ikke hadde fargen jeg ville ha. Er glad for at jeg ikke gikk for den når jeg tenker meg om egentlig ... La oss håpe at Z2 er rundt svingen ..

Jeg var også veldig nerme å anskaffe meg en m8. Men de hadde akkurat solgt ut.

Lenke til kommentar

 

Var EKSTREMT nærmt og handle en M8 i telekiosken idag. Det eneste som faktisk holdt meg tilbake var at de ikke hadde fargen jeg ville ha. Er glad for at jeg ikke gikk for den når jeg tenker meg om egentlig ... La oss håpe at Z2 er rundt svingen ..

Jeg var også veldig nerme å anskaffe meg en m8. Men de hadde akkurat solgt ut.

 

Jeg har veldig lyst på M8 men jeg vet selv at den dagen Z2 er i butikken vill jeg angre som fy. Det er en NYDELIG telefon, men det er så mange ting jeg ikke liker med den, b.la ikke vanntett, kameraet og Sense i seg selv.

 

Men det jeg lurer litt på er om det er noe som er bekreftet iforhold til Z2 sin release? E.v.t noen grunn til dette? Har spurt alle butikker i Bergen nærmest om de har noen informasjon om hvorfor den er sen, men ingen har gitt meg noe svar.

 

Hva er det som styrer lagerstatusen(forventet levering) hos butikkene? Er det Sony selv som gir beskjed, eller? Med tanke på at ingenting er bekreftet(noe som irreterer meg enda mer) så kan den jo forsåvidt være fremme i Norge når som helst.

Jeg synst Sony kunne informert kundene sine litt mer. Jeg kan gledelig vente til 6.Mai for telefonen, men problemet er at visst den ikke kommer til det blir jeg virkelig skuffet.

 

Håper Sony gir litt informasjon etterhvert så vi brukere har noe og forholde oss til.

 

Imellomtiden koser ihvertfall jeg meg med rewievs o.l som ligger på youtube. Har sikkert sett de 100 ganger nå :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Gitt opp alt av norske nettbutikker. Bestilt meg en på eBay :) Har den her forhåpentligvis innen en uke. Samme pris inkl toll og mva, men uten smartband. Det kan jeg leve med.

 

Kan du dele eBay linken er du snill? :-) Takk

 

http://www.ebay.com/itm/201043036416?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

Takk :) Da er den bestilt nå :)

 

 

Tviler på du har den innen en uke når det står "PRE ORDER,Estimate Shipping Date: April 26"

Dere har den vel uti Mai en gang tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Mytrendyphone har den på lager. Kun i Lilla men men..

 

http://m.mytrendyphone.se/shop/sony-xperia-z2-130007p.html

Denne nettsiden er svensk og er svenske kr inkl svensk mva.

Vær obs på at du selv er ansvarlig for kostnaden her i Norge, med Postens beregning av mva, Toll & Tull + gebyrer,

samt at det blir jo noe lengre leveringstid med denne prosedyren.

Les denne siden Kundeservice punkt 2.3 (utland) og punkt 3.1 (mva)

http://www.mytrendyphone.se/shop/external/pages/se/faq/#r444

Endret av almeli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...