Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

Flott! Merker at tastaturet ikke er helt i min egen "modus" enda. Mange skriveleifer.

 

Jeg har endret nattmodusen fra 00.00 til 08.00, men søvn vil tydeligvis kun registreres mellom 23-07. Noen som vet om det går an å rette på?

Merker forøvrig at jeg har samme tastaturbugg på denne som på tableten. Når jeg skal viske ut så kommer ofte ordet dobbelt opp. ?

Endret av extrad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den søvnregistreringa lurer jeg også på.

Jobber nattevakter, så den blir helt rot i systemet når jeg legger meg kl ni om mårran.

Velg smartband, og så trykk på "Aut. nattmodus" (på teksten, ikke på knappen). Da får du lov å velge når den skal starte automagisk, og når den skal slutte.

 

Evt. kan du slå den av, og så kan du trykke to ganger på knappen for å sette den fra dag -> natt og natt -> dag.

Lenke til kommentar

 

 

Den søvnregistreringa lurer jeg også på.

Jobber nattevakter, så den blir helt rot i systemet når jeg legger meg kl ni om mårran.

Velg smartband, og så trykk på "Aut. nattmodus" (på teksten, ikke på knappen). Da får du lov å velge når den skal starte automagisk, og når den skal slutte.

 

Evt. kan du slå den av, og så kan du trykke to ganger på knappen for å sette den fra dag -> natt og natt -> dag.

Den biten er grei. Det som roter seg til er når man går i Lifelog og ser på søvnen der. Den deler seg opp over flere dager selv om alt var innenfor samme kalenderdøgn.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt den på 2 døgn nå med normal bruk for meg; og 40 % igjen nå, kun ladet den en gang; syns det er mega bra,

 

iPhonen (5) min måtte jeg lade hvert døgn med mer eller mindre samme bruksmønster. Forventer vel egentlig ikke å måtte lade før imorgen.

 

Jeg har på blandt annet smart band, men skrudd på noen stamina funksjoner.

Lenke til kommentar

Blir jo varmere enn luft-tempratur bare av å holde den (fordi hånda er varm)

 

Så det er nok normalt, men _varm_ skal den vel bare bli hvis du bruker den over lengre tid... har vel sjeldent dulla med den mer enn 10-15 minutt om gangen i strekk, da har den blitt litt varm, men ikke noe urovekkende.

 

Er jo laget av aluminium og glass og det overfører vel varme bra, så kanskje man merker det bedre med z2 enn andre telefoner.

Lenke til kommentar

 

 

 

Vet ikke helt jeg altså, har den i staminamodus. Virker ikke til at denne vil holde i 2 døgn. Har jo også sovet mange av disse timene. :p

 

Hvordan tar jeg screen-shot, så kan jeg legge ut min. Kom jo også på at jeg ikke har gjort noe særlig samtaler denne ladningen så det kan påvirke litt.

Lenke til kommentar

Jeg må ha fått det simpleste og kanskje dummeste feilen man kan ha på en telefon.

 

Den finner nätverket mitt, og er tilkoblet på nettverkslista, men allikevel er ikke wifi symbolet øverst på skjermen der. Der er kun symbolet for mobilt nett, og håååper det er en easy fix på detta hvis ikke så kansellerer jeg hele møkka??

Lenke til kommentar

Jeg må ha fått det simpleste og kanskje dummeste feilen man kan ha på en telefon.

 

Den finner nätverket mitt, og er tilkoblet på nettverkslista, men allikevel er ikke wifi symbolet øverst på skjermen der. Der er kun symbolet for mobilt nett, og håååper det er en easy fix på detta hvis ikke så kansellerer jeg hele møkka??

Får prøve å ta tilbakestille den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...