Gå til innhold

Politikk opp mot naturen og tilbake. Jeg utfordrer dagens høyre og FRP


N*

Anbefalte innlegg

Finnes det en ultimat mening? Skal meningen være positiv? Hva er positivt? Er det at de syke skal ha like mye penger som de som jobber? Og klarer vi å fortelle de kriminelle ord som gjør de snille igjen? Er det positivt?

 

Skal vi fengsle de slemme?

 

Skal vi drepe de syke?

 

La oss kun bruke utgangspunktet: Det eneste positive vi kjenner til er lys. Hvordan kan vi knytte dette til politikken, og spørsmålene mine?

 

Universet er lys som splittes. Hva er positivt, og hva er negativt? Jeg tror stein er negativt. Og lys; positivt. Men hvodan knyttes det mot politikken? Sola er rød, så; vår røde sol, skulle kanskje tilsi at rødt er korrekt? Eller?

Endret av N*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg tror stein er negativt. Og lys; positivt.

jeg tror du er inne på noe her.

 

Jeg tror rosa er positivt, men bart er negativt da, selv om jeg har en selv, betyr det at jeg har negative lunger?

 

 

Det gjør det ikke. Tvert imot. Man får ikke mer skjegg eller bart av tobakk. Og jeg tror rosa, og bart kan være like positive; begge to.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror stein er negativt. Og lys; positivt.

jeg tror du er inne på noe her.

 

Jeg tror rosa er positivt, men bart er negativt da, selv om jeg har en selv, betyr det at jeg har negative lunger?

 

 

Det gjør det ikke. Tvert imot. Man får ikke mer skjegg eller bart av tobakk. Og jeg tror rosa, og bart kan være like positive; begge to.

 

interessant

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lys er usynlig. Lyskilden er det ikke, heller ikke en gjenstand som reflekterer lys.

 

Noe usynlig skal altså skape en helhetlig vurdering av all politikk? Dette skal også ha sammenheng med universet universet?

 

Er det lyset som gjør problemer synlige, på samme måte som lyset gjør en sten synlig, du ønsker å debattere eller er det problemene selv.

 

Hvis det siste er tilfelle, så er det gjort, utallige ganger, uten å kompliseres med lys.

Lenke til kommentar

Lys er usynlig. Lyskilden er det ikke, heller ikke en gjenstand som reflekterer lys.

 

Noe usynlig skal altså skape en helhetlig vurdering av all politikk? Dette skal også ha sammenheng med universet universet?

 

Er det lyset som gjør problemer synlige, på samme måte som lyset gjør en sten synlig, du ønsker å debattere eller er det problemene selv.

 

Hvis det siste er tilfelle, så er det gjort, utallige ganger, uten å kompliseres med lys.

 

Lyskilden er ikke usynlig da. Den er rød og gul. Debattere er å løse problemer.

Lenke til kommentar

Sitat meg:" Lys er usynlig. Lyskilden er det ikke,..."

 

Nå er vårens lys snart her

og jeg har ingen vinterhatt, i det usynlige lys

men hva skulle vel jeg med vinterhatt, kun synlig i lyset

jeg som ingen vinter har hatt?

 

Kanskje noen husker Rolv Vesenlund og Vårt Parti's hoved sak: "Norge ut av Golfstrømmen".

 

Jeg synes FRP må forlange mer Nordlys innen 2015.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...