Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mannen min nekter å klippe seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nordmenn altså, sånne menn som har langt hår hva er greia med det? Må være feminin han mannen din. Jeg skjønner godt at du vil ha en mann i huset ikke en mann som har feminine trekk som å ha langt hår, du vil sikkert ta på han rundt men alt håret står i veien, prøv å si til han gjør det for meg? Elsker han ikke deg så gjør han ikke det. Skulle tro at han oppfatter det som om han ble bedt å omskjære seg selv, jevla tulling. Si at du vil ha en mann eller så tror du at du ikke kan fortsette, det er noe annet når mannen har ingen valg når han blir skallet men duden er tvert imot han har et valg, tror ikke hun hadde bedt han om å klippe seg hvis han ikke ville sett fin ut og det er ikke før en klipper seg at man innser at man ser fin ut eller så skjuler han noe.

 

Hva tror du at han kan skjule? Gjemmer han elskeren sin under det lange håret?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har bedt han flere ganger om å klippe seg. Han ser ut som en kvinne med set lange håret. Jeg har sagt at han bør få kort hår, for da blir han mer mandig. Men dette nekter han å gjøre og han sier at han bestemmer dette selv.

 

Noen forslag til hvordan jeg kan få han til å klippe seg?

 

Anonymous poster hash: 5c929...336

 

knegg .. gi han dobbel ukelønn, og litt mer tid på playstation

 

Lykke til i hjemmets lune arne :closedeyes:

Lenke til kommentar

La ham beholde håret sitt da. Folk må få bestemme selv.

 

Om det ikke skal mer til for at du stikker, så kan ikke følelsene stikke så dypt.

 

Føles som du er en ganske overfladisk person, men det er vel bare førsteinntrykket ut fra denne tråden.

du kan bare klappe igjen, er ikke hennes feil at hun føler det som hun gjør, du kan ikke bare si "nå er du overfladisk, fjern følelsene dine dem er feil å ha", dessuten så er hun ikke overfladisk, du må være en veldig vanskelig person å leve med

 

Hva om hun ikke klarer å bli seksuelt tiltrukket av ham når han har sånn hår? skal hun bare gi opp sex resten av livet fordi han har lyst på langt hår? Mulig du ikke verdsetter et velfungerende sexliv men for dem som har det betyr det faktisk veldig mye, det å gå rundt å være flau av sin partner er heller ikke enkelt, og man bli sikkert automatisk veldig mye mere betatt av andre menn når man hele tiden titter over gjerdet siden man er så misfornøyd med sin side. Det er helt menneskelig oppførsel og ikke overfladisk i det hele tatt. Følelser kan ikke kontrolleres, ikke døm henne for å ha dem, det er slemt det.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

 

La ham beholde håret sitt da. Folk må få bestemme selv.

 

Om det ikke skal mer til for at du stikker, så kan ikke følelsene stikke så dypt.

 

Føles som du er en ganske overfladisk person, men det er vel bare førsteinntrykket ut fra denne tråden.

du kan bare klappe igjen, er ikke hennes feil at hun føler det som hun gjør, du kan ikke bare si "nå er du overfladisk, fjern følelsene dine dem er feil å ha", dessuten så er hun ikke overfladisk, du må være en veldig vanskelig person å leve med

 

Hva om hun ikke klarer å bli seksuelt tiltrukket av ham når han har sånn hår? skal hun bare gi opp sex resten av livet fordi han har lyst på langt hår? Mulig du ikke verdsetter et velfungerende sexliv men for dem som har det betyr det faktisk veldig mye, det å gå rundt å være flau av sin partner er heller ikke enkelt, og man bli sikkert automatisk veldig mye mere betatt av andre menn når man hele tiden titter over gjerdet siden man er så misfornøyd med sin side. Det er helt menneskelig oppførsel og ikke overfladisk i det hele tatt. Følelser kan ikke kontrolleres, ikke døm henne for å ha dem, det er slemt det.

 

For meg er et velfungerende sexliv veldig viktig. Det at jeg hadde et som ikke fungerte var en av mange grunner til at langvarig forhold jeg hadde ikke fungerte.

 

Synes det er lite trivelig å be andre om å klappe igjen, det kan du holde deg for god til. Når det gjelder hvordan jeg er å leve med, så ser jeg ikke på deg som en ekspert på det feltet - så det bryr meg fint lite hva du tenker der.

 

TS får ta en prat med mannfolket og si hvordan hun føler. Hun kan be ham klippe håret, men jeg håper da ærlig talt at det er flere ting som gjør at hun er sammen med ham annet enn utseende og hår - dvs akkurat nå er det til tross for håret. For min del er det flere ting som gjør at jeg elsker kjæresten min, er helheten og ikke bare individuelle personlighetstrekk eller sånt noe.

 

Om man lever med noen man absolutt ikke vil være sammen med og ikke er tiltrukket av og sliter med å godta, så må man se inn i seg selv og finne ut om det er noe som kan bedres og hvis ikke så får man rett og slett bestemme seg for hva man vil gjøre med det.

 

Henrik2k: Jeg har like rett til å ha meninger jeg som du. Jeg kan også være krass til tider. Det er ikke noe andre har enerett på og akkurat nå synes jeg faktisk du er ganske så frekk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har ikke han i sons of anarchy langt hår også? Alle synes han er en smukkas. Hva med Darryl i the walking dead, han er da godt likt av mange. Er flere eksempler på mannfolk på film eller i serier som har langt hår.

 

Er ikke alle som liker det da. Folk har ulik smak. Jeg er ikke i utgangspunktet superglad i langt hår, men enkelte kan kle det. Før i tiden likte jeg ikke skjegg heller, men det kan vel enkelte være glad for at gradvis endret seg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...