Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til han som bare ønsker seg store ting


Anbefalte innlegg

Tittelen går ut på at dama har store problemer med å kjøpe gave til meg.
Jeg har stort sett det jeg trenger i livet og hvis det skulle være noe ønsker jeg de store tingene (e.g. racer-sykkel, kajakk, Norrøna klær, oppdatert tv, hi-fi lyd, etc).

 

Nå har hun spart opp en julegave og en burssdagsgave og det er 4000,- det er snakk om som hun har til rådighet. MEN en tvist er jo at hun har jo også problemer siden jeg ønsker å bli overrasket også.

En mulighet hadde jo vært chartertur men pga situasjon med skole og videre passer det ikke.

 

Jeg jobber også på sportsbutikk så har tilgang til personalrabatt på sportsutstyret jeg ønsker meg, og da blir det som oftest at jeg kjøper meg dette selv.

 

Hvis vi ser bort fra tvisten med at jeg skal bli overrasket og PS4 for det får jeg tydligvis ikke. Har dere noe tips til oss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helgetur til Paris eller noko sånt.

 

Er så opptatt med skole og sånt derfor har vi ikke tid ellers hadde dette vært innertier.

 

Dere går begge skole og hun har spart opp så mye?

 

Man bør da være glad for gavene man får, særlig om vedkommende har prøvd å finne noe etter interesser eller behov.

 

Er poenget at det må være stort og dyrt?

Penger er ikke problemet, som oftest setter vi en grense.

 

Ikke misforstå jeg blir glad uansett hva jeg får, men det er heller hun som har opparbeidet seg unødvendig press for hun har lyst å gi meg en fin gave.

 

Jeg er en slik person som går rundt å sier at jeg skal spare meg opp til store ting, også blir det som oftest at jeg kjøper meg det etterhvert. Poenget er ikke at det nødvendigvis skal være store gaver. Poenget er heller at hun skal bruke pengene som er satt av.

Lenke til kommentar

Må en gave være noe du har bruk for? Til dem som har alt så kjøper du noe gøy, tullete ting er stort sett alltid satt mer pris på en ting som tar plass i skuffer og hyller.

Ja, enig, delvis. Jeg er også ganske stor fan av opplevelser; reiser, massasje- og sexklippekort etc ;)

Endret av infinety
Lenke til kommentar

 

Må en gave være noe du har bruk for? Til dem som har alt så kjøper du noe gøy, tullete ting er stort sett alltid satt mer pris på en ting som tar plass i skuffer og hyller.

Ja, enig, delvis. Jeg er også ganske stor fan av opplevelser; reiser, massasje- og sexklippekort etc ;)

 

 

 

Errrrm. Ok!

 

Jeg tenkte mer på en liten spontan greie siden budsjettet knapt nok er flybiletter :-)

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...