Gå til innhold

Den store Titanfall Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, dette virker å ha daua ganske kvikt.

 

Så frem til private lobbier, men tror jeg snart melder pass på dette spillet. Begynner allerede å dø ut virker det som.

 

Det e-sportpotensialet som var der i begynnelsen forsvinner litt for dag, så lenge private lobbier, spectate mode og repriser ikke finnes.

 

Og har ikke et spill et kompetitivt samfunn, så er det lite håp i lengden.

 

Er Gen 5 selv. Holder på med gooser.

Lenke til kommentar

Jepp, dette virker å ha daua ganske kvikt.

 

Så frem til private lobbier, men tror jeg snart melder pass på dette spillet. Begynner allerede å dø ut virker det som.

 

Det e-sportpotensialet som var der i begynnelsen forsvinner litt for dag, så lenge private lobbier, spectate mode og repriser ikke finnes.

 

Og har ikke et spill et kompetitivt samfunn, så er det lite håp i lengden.

 

Er Gen 5 selv. Holder på med gooser.

det er utrolig kjedelig as, at det er slik... spill har så store potensialer... men bare kaster det bort... skjønner ikke greia..

Det minner meg egentlig litt om Iphone :p den er veldig "låst" til settings, slik det er med titanfall ikke mulig å lage private lobby engang Lol. trist

Lenke til kommentar

Jepp, dette virker å ha daua ganske kvikt.

 

Så frem til private lobbier, men tror jeg snart melder pass på dette spillet. Begynner allerede å dø ut virker det som.

 

Det e-sportpotensialet som var der i begynnelsen forsvinner litt for dag, så lenge private lobbier, spectate mode og repriser ikke finnes.

 

Og har ikke et spill et kompetitivt samfunn, så er det lite håp i lengden.

 

Er Gen 5 selv. Holder på med gooser.

Dette tenkte jeg litt på med dette spillet, det var jo veldig hypet og cod-aktig så bestemte meg for å ligge unna.

Jaggu ser jeg ut til å få rett. Sikkert moro å prøve, så spørs det hvor lenge det er morsomt da?

BF har jeg over 200 timer og aldri vært så ivrig på å spille som nå, blir aldri lei for det er så mye å finne på, mange baner og moduser og ikke minst 64p servers. 6v6 og AI ser jeg ikke for meg blir det samme akkurat. Andre gode mech-shooters fins jo også F2P (Hawken). Nok et spill fra COD og EA laget for å melke (ikke at BF ikke er det). En ting skal dette spillet ha skryt for dog: Source.

Lenke til kommentar

"4/10/2014 Patch Update Details

NEW FEATURES (All Platforms)

Private Match (beta) - This is the first public test of our new Private Match mode. This gives you a way to organize matches with and against your friends, for casual or tournament play. Some features are unfinished or not yet implemented, and we welcome your feedback. A few highlights:

• Private Match supports 2 to 12 players, with 1 to 6 players on each team.
• You can start a new Private Match lobby by choosing it on the main selection screen (alongside Campaign, MP, and Training). Invite your friends in or have them join you at any time
." http://www.titanfall.com/news/titanfall-patch-update-two

 

Private lobbier kommer! :)

 

Jeg tror vi dessverre må la Titanfall få litt tid for og komme igang! Som alle de siste spillene lansert gjennom Origin/EA, har de sluppet Titanfall litt for tidlig. Ser ut som de bestemte seg for å hoppe over de siste beta-testene..

 

Jeg for min del digger spillet, og ser etter andre å dele gleden med på PC! :)

IGN/Origin: P5ncakeMan

 

 

EDIT: Ser at det allerede er blitt informert om private lobbier og linket til patchen ovenfor, men jaja.

Endret av pmbpictures
Lenke til kommentar

 

Jepp, dette virker å ha daua ganske kvikt.

 

Så frem til private lobbier, men tror jeg snart melder pass på dette spillet. Begynner allerede å dø ut virker det som.

 

Det e-sportpotensialet som var der i begynnelsen forsvinner litt for dag, så lenge private lobbier, spectate mode og repriser ikke finnes.

 

Og har ikke et spill et kompetitivt samfunn, så er det lite håp i lengden.

 

Er Gen 5 selv. Holder på med gooser.

Dette tenkte jeg litt på med dette spillet, det var jo veldig hypet og cod-aktig så bestemte meg for å ligge unna.

Jaggu ser jeg ut til å få rett. Sikkert moro å prøve, så spørs det hvor lenge det er morsomt da?

BF har jeg over 200 timer og aldri vært så ivrig på å spille som nå, blir aldri lei for det er så mye å finne på, mange baner og moduser og ikke minst 64p servers. 6v6 og AI ser jeg ikke for meg blir det samme akkurat. Andre gode mech-shooters fins jo også F2P (Hawken). Nok et spill fra COD og EA laget for å melke (ikke at BF ikke er det). En ting skal dette spillet ha skryt for dog: Source.

 

For du er jo ikke BF fanboy i det hele tatt...

 

Så det du påstår er at Battlefield ikke "melker"? For min del var 4'a helt like 3'a, bare med andre baner og våpen. Cod lignende spill er også morsomme selv om konseptet er det samme. Har ikke prøvd Titanfall, men selv uten å ha prøvd det så kan det ikke være verre enn bf4.

Lenke til kommentar

 

 

Jepp, dette virker å ha daua ganske kvikt.

 

Så frem til private lobbier, men tror jeg snart melder pass på dette spillet. Begynner allerede å dø ut virker det som.

 

Det e-sportpotensialet som var der i begynnelsen forsvinner litt for dag, så lenge private lobbier, spectate mode og repriser ikke finnes.

 

Og har ikke et spill et kompetitivt samfunn, så er det lite håp i lengden.

 

Er Gen 5 selv. Holder på med gooser.

Dette tenkte jeg litt på med dette spillet, det var jo veldig hypet og cod-aktig så bestemte meg for å ligge unna.

Jaggu ser jeg ut til å få rett. Sikkert moro å prøve, så spørs det hvor lenge det er morsomt da?

BF har jeg over 200 timer og aldri vært så ivrig på å spille som nå, blir aldri lei for det er så mye å finne på, mange baner og moduser og ikke minst 64p servers. 6v6 og AI ser jeg ikke for meg blir det samme akkurat. Andre gode mech-shooters fins jo også F2P (Hawken). Nok et spill fra COD og EA laget for å melke (ikke at BF ikke er det). En ting skal dette spillet ha skryt for dog: Source.

 

For du er jo ikke BF fanboy i det hele tatt...

 

Så det du påstår er at Battlefield ikke "melker"? For min del var 4'a helt like 3'a, bare med andre baner og våpen. Cod lignende spill er også morsomme selv om konseptet er det samme. Har ikke prøvd Titanfall, men selv uten å ha prøvd det så kan det ikke være verre enn bf4.

 

Er ikke BF fanboy, nei. 3 var det første jeg såvidt prøvde, etter en periode med 4 ble jeg ganske hekta.

COD lignende spill blir litt lite dimensjoner for min del, 6 mot 6 er ikke akkurat så omfattende, og attpåtil slenger de på AI i et MP-spill. Tragisk.

Hvis jeg vil spille et bunnsolid FPS MP tar jeg GO, skal man ha litt dimensjoner må man over på BF. Teknisk er det ganske dårlig, likevel er det beste MP FPS med litt dimensjoner som finnes på markedet, så hva skal man ellers spille?

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke BF fanboy, nei. 3 var det første jeg såvidt prøvde, etter en periode med 4 ble jeg ganske hekta.

COD lignende spill blir litt lite dimensjoner for min del, 6 mot 6 er ikke akkurat så omfattende, og attpåtil slenger de på AI i et MP-spill. Tragisk.

Hvis jeg vil spille et bunnsolid FPS MP tar jeg GO, skal man ha litt dimensjoner må man over på BF. Teknisk er det ganske dårlig, likevel er det beste MP FPS med litt dimensjoner som finnes på markedet, så hva skal man ellers spille?

 

Tragisk? Vel, smak og behag.

Lenke til kommentar

Da er jeg akkurat kommet i gang med dette spillet, på xbox 360 vel å merke.

 

Så langt synes jeg spillet er kjempe underholdende.

 

Er bare kommet til lvl 5, så jeg har nok ett stykke igjen før jeg får låst opp diverse.

 

Kanskje noen av dere som har spilt dette en stund kan gi meg en anbefaling av våken. Hva foretrekker dere og hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...