Gå til innhold

Kjøp av Western Digital HD


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe en harddisk, jeg har tenkt på en Western Digital Caviar 160GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache, men jeg lurer på hva som er forskjellen på en WD1600JB og en WD1600PB.

 

Hva av dette burde jeg velge?

 

Jeg har en litt gammel pc, der hovedkortet(MSI 694D Pro2-IR) skal støtte 160GB, men visstnok ikke noe mer enn det.

 

Jeg ser også at disse to harddiskene er like dyre på komplett, mens på PSData selger de kun WD1600PB, men litt billigere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

P'en betyr at disken har, i likhet med f.eks Maxtor-diskene, FDB motorer, samt 8 MB cache...altså er den mer stillegående enn de andre modellene.

 

Men hvis dere ser nederst på produktsiden til PS Data med 7200 disker...hvorfor i huleste koster 200 GB modellen til WD 3995,- mens 250 GB modellen i den nye serien bare koster 2350,-? Denne trykkleifen eller hva det er har vært der LENGE.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jg har kjøpt meg en WD1600PB og når jg oppretter en partisjon av hden så blir den 131GB. Og det er ikke mer ledig plass på hardisken sier windows å patrition magic.

Jg har i tilleg en WD1200JB

 

Hva er grunnen til at partisjonen ikke blir større ??

Hvorfor kan jg ikke lage en ny partisjon av de resterende 30GB??

Lenke til kommentar

nek400 Skrevet 12/05/2004 : 22:45

  Jg har kjøpt meg en WD1600PB og når jg oppretter en partisjon av hden så blir den 131GB. Og det er ikke mer ledig plass på hardisken sier windows å patrition magic.

Jg har i tilleg en WD1200JB

 

Hva er grunnen til at partisjonen ikke blir større ??

Hvorfor kan jg ikke lage en ny partisjon av de resterende 30GB??

 

Ta og les denne posten så får du svar på problemet ditt ;)

 

Manglende harddiskplass, Typiske spørsmål om harddiskplass

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...