Gå til innhold

Råtten reklame


Anbefalte innlegg

Jeg synes "Thank you Thorn!" reklamene var gørrherlige noen ganger. Som han som eide få ting og ikke trengte noe særlig.. takket være Thorn! :D

"...and a huly cuw!" :yes:

The huly cuw er viktig. Jeg hadde 21 stykker før THCC (The Huly Cuw Commiti) kom og tok 20 av de fra meg. Trist sak. :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo og reklamefilmar som ikkje berre er irriterande, men og reint talentlause! Som f.eks den for hundai H1 elns, subarureklame, og head and shoulders.. (Uh.. pernille kom til frisøren i dag og hadde flass) eh.. :roll:

 

er helt enig! den hyundai H1 reklamen minner meg om en forslitt Tv-Norge Lokal Sending! irriterer meg så inni de #"¤#&%Y/&%!

faktisk i den Head and Shoulders reklamen er det en stor grammatikfeil når det gjelder dubbingen som ; Pernille kom inn til frisøren og hadde flass.(så kommer den rødhåra frisøren og sier) ; ta det rolig, _sa jeg_. den dubbinga fremstiller den rødhåra kjerringa som schizofren eller no. vanligvis er jeg ikke keen på å rette på grammatik feil,men den head og shoulders reklamen er et unntak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...