Gå til innhold

Råtten reklame


Anbefalte innlegg

Reklamen som er på TV er jo helt på trynet og har vært det lenge. Kan noen forklare hva i helv*t Elkjøp og Tine har den helt totalt talentløse indiske sjangeren på reklame musikken sin? Og hun som går og babbler no dritt og ler, går langs et gjerde...Tror det er telenor eller netcom som har den, blir dårlig av å se og høre sånn dritt reklame.

 

Enda værre er netcom's skrikarunge reklame, jeg må bare få tak i den ungen en dag hehehe han skal fa'nmeg få spise is til han blir så dårlig at han stryker med.

 

I natt var jeg så uheldig at jeg hørte no sånn megamix musikk på radio og der hadde en eller annen idiot lagt inn sånn indisk musikk plinging og gauling innimellom...jeg blir GAL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hun som går og babbler no dritt og ler, går langs et gjerde...Tror det er telenor eller netcom som har den, blir dårlig av å se og høre sånn dritt reklame.

 

den er dålig ja.... btw, det er djuce reklame!

berre tatt ett filmklipp å textet det helt vilt! nett så i Tine Yogurt reklamen der en indisk fyr henter en yogurt så spør han kona om eit lite spørsmål, så er det textet til: "hvor mange smaker har tine yogurt?" "jordbær, blåber, osv, osv, sov.........................." fleire linjer med text etter kona bare svarer med to ord! lol

Enda værre er netcom's skrikarunge reklame

den er jo kongebra!!!

Lenke til kommentar
Og hun som går og babbler no dritt og ler, går langs et gjerde...Tror det er telenor eller netcom som har den, blir dårlig av å se og høre sånn dritt reklame.

 

den er dålig ja.... btw, det er djuce reklame!

berre tatt ett filmklipp å textet det helt vilt! nett så i Tine Yogurt reklamen der en indisk fyr henter en yogurt så spør han kona om eit lite spørsmål, så er det textet til: "hvor mange smaker har tine yogurt?" "jordbær, blåber, osv, osv, sov.........................." fleire linjer med text etter kona bare svarer med to ord! lol

 

det er jo det som er poenget med hele reklamen... har du ikke sett de svaenske folkene då??? han ene spør han andre om han blir med på kino... husker ikke ka det var tekstet, men det var ett eller annet om tine yogurt...

Lenke til kommentar
de som jeg har nevnt er jo bra! yogurt og netcom! synnes ikke den djuice reklamen er bra! Skjønner ikke helt hva IceCool mener for han forklarer ikke godt nok!

 

"Hva gjør ett kamera i kjøleskapet mitt?" (tine Yogurt)<--- haha lol :lol:

 

For det første hater jeg India style musikken som brukes, den er ufattelig teit og dårlig. Hvordan den kunne bli så trendy har ikke jeg kunstnerisk nokk hjerne til å skjønne.

 

Og så har vi den reklamen som rett og slett er helt råtten og teit uten poeng.

 

Og han forbanna skrik halsen av en unge som har de værste hyla jeg noensinne har hørt, får frysninger og lyst til å starte jaktsesongen på TV'er med hagla.

 

Det går ann å lage bra reklame men det er jo klart at bedriftene bare vil ha logoen sin på skjermen ett sekund på slutten av reklamen (som ofte er klippet bort)

Lenke til kommentar

Det går ann å lage bra reklame men det er jo klart at bedriftene bare vil ha logoen sin på skjermen ett sekund på slutten av reklamen (som ofte er klippet bort)

 

jeg har aldri sett at de klpper vekk logoen, de klipper av og til vekk den lille biten som kommer etter logoen (den som ofte har poenget..).. dette skjer blandt annet i Skrikerunge reklamen...

Lenke til kommentar
Ser ut for meg så reklamene virker... :D  

Folk legger merke til dem d er vel det som er meningen er d ikke?

Her vet jo nesten alle om alle reklamer og hva de er om. det er vel det som er pointet! :D

Kanskje folk legg merke til dei, men det betyr nødvendigvis ikkje at dei får folk til å kjøpe produktet dei prøver å markedsføre. Om du ser ein reklame som berre irriterar deg får du vel ikkje mykje lyst til å eventuelt kjøpe det det vert reklamert for?

Så eg trur ikkje at heile meininga med folk er at du skal berre lege merke til det.. for eksempel om du oppførerdeg som ein dust blant vennene dine, begynnar dei jo ikkje å like deg for det?

Lenke til kommentar

Synes det er bra at noen prøver å lage litt underholdning av reklamene, jeg, særlig når det er så førdømt mye av den. :)

 

Sånn som nevnte TINE-reklamer (liker særlig den ganske kortfatta oppramsinga av et dusin smaker og den svenske (smuget er da virkelig smuget?)), Norsk Tipping har jo alltid hatt gøyale innslag (hvem glemmer vel Wild Thing i tanksen sin, eller Bjørn Sverre på loftet?), gulesider.no sine reklamer liker jeg også (greit, "cirka 1000" har blitt et litt overbrukt svar på skolen, men allikevel er de søte...) og Rema 1000 sine jegere i skogen er også ganske gøyal noen ganger...

 

Er tross alt bedre med litt humor innimellom enn å bli overkjørt av KJØP, KJØP, KJØP og atter KJØP i farger à la se og hør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...