Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Merkelig lukt etter sex


jodaneida

Anbefalte innlegg

Har seg slik at de siste gangene jeg har hatt sex så har det oppstått en merkelig lukt på slutten av sex-økten. Det har da skjedd med de to siste personene jeg har vært med. Minner meg veldig om en klor-aktig lukt?

 

Tenkte først det kunne være meg, men har verken klamydia, bakteriell vaginose eller soppinfeksjon. Kan det da være han? har en følelse av at det kan være sæden som lukter da den oppstår rett etter han har kommet. Har lest tidligere at sæden kan ha en litt klor-aktig lukt, men denne er så intens. Virker ikke som gutten tenker mye over det og jeg prøver selv å late som det ikke bryr meg, men det er ikke en spesielt god lukt. Noen som kan forklare meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, sæd lukter litt klor. Kan også sammenlignes med en intens jordlukt eller kjellerlukt, men klor lukt passa også bra til en beskrivelse. Så da vet du det :)

 

Men er det vanlig at den er SÅ intens.....? føler meg sjikkelig dum nå, men er bare det at jeg ikke har opplevd det med tidligere partnere

Lenke til kommentar

Har seg slik at de siste gangene jeg har hatt sex så har det oppstått en merkelig lukt på slutten av sex-økten. Det har da skjedd med de to siste personene jeg har vært med. Minner meg veldig om en klor-aktig lukt?

 

Tenkte først det kunne være meg, men har verken klamydia, bakteriell vaginose eller soppinfeksjon. Kan det da være han? har en følelse av at det kan være sæden som lukter da den oppstår rett etter han har kommet. Har lest tidligere at sæden kan ha en litt klor-aktig lukt, men denne er så intens. Virker ikke som gutten tenker mye over det og jeg prøver selv å late som det ikke bryr meg, men det er ikke en spesielt god lukt. Noen som kan forklare meg?

Sæd lukter ingen ting. Det må være noen soppgreier du har

Lenke til kommentar

 

Har seg slik at de siste gangene jeg har hatt sex så har det oppstått en merkelig lukt på slutten av sex-økten. Det har da skjedd med de to siste personene jeg har vært med. Minner meg veldig om en klor-aktig lukt?

 

Tenkte først det kunne være meg, men har verken klamydia, bakteriell vaginose eller soppinfeksjon. Kan det da være han? har en følelse av at det kan være sæden som lukter da den oppstår rett etter han har kommet. Har lest tidligere at sæden kan ha en litt klor-aktig lukt, men denne er så intens. Virker ikke som gutten tenker mye over det og jeg prøver selv å late som det ikke bryr meg, men det er ikke en spesielt god lukt. Noen som kan forklare meg?

Sæd lukter ingen ting. Det må være noen soppgreier du har

 

 

Som jeg sa i teksten så har jeg ikke soppinfeksjon. Har vært hos legen og testet meg for disse.

Lenke til kommentar

 

Har seg slik at de siste gangene jeg har hatt sex så har det oppstått en merkelig lukt på slutten av sex-økten. Det har da skjedd med de to siste personene jeg har vært med. Minner meg veldig om en klor-aktig lukt?

 

Tenkte først det kunne være meg, men har verken klamydia, bakteriell vaginose eller soppinfeksjon. Kan det da være han? har en følelse av at det kan være sæden som lukter da den oppstår rett etter han har kommet. Har lest tidligere at sæden kan ha en litt klor-aktig lukt, men denne er så intens. Virker ikke som gutten tenker mye over det og jeg prøver selv å late som det ikke bryr meg, men det er ikke en spesielt god lukt. Noen som kan forklare meg?

Sæd lukter ingen ting. Det må være noen soppgreier du har

 

Jo, det lukter jord, kjeller og klor! Det kan variere, men man kjenner det ofte godt, men lukten skal ikke være så intens at det plager noen.

Lenke til kommentar

 

 

Har seg slik at de siste gangene jeg har hatt sex så har det oppstått en merkelig lukt på slutten av sex-økten. Det har da skjedd med de to siste personene jeg har vært med. Minner meg veldig om en klor-aktig lukt?

 

Tenkte først det kunne være meg, men har verken klamydia, bakteriell vaginose eller soppinfeksjon. Kan det da være han? har en følelse av at det kan være sæden som lukter da den oppstår rett etter han har kommet. Har lest tidligere at sæden kan ha en litt klor-aktig lukt, men denne er så intens. Virker ikke som gutten tenker mye over det og jeg prøver selv å late som det ikke bryr meg, men det er ikke en spesielt god lukt. Noen som kan forklare meg?

Sæd lukter ingen ting. Det må være noen soppgreier du har

 

Jo, det lukter jord, kjeller og klor! Det kan variere, men man kjenner det ofte godt, men lukten skal ikke være så intens at det plager noen.

 

Jeg tror du bør få sæden din testet

Lenke til kommentar

Kjent sak at sæd har en klor-aktig lukt. Sæd er hvertfall ikke luktfri. For menn har hva man spiser og drikker, samt væskebalansen noe å si for lukten. For kvinner gjelder det samme for "saften" men den vil for kvinner også påvirkes av hva man har gjort av fysiske aktiviteter, hvor langt unna mensen man er osv. Det er en grunn til den klassiske "reke" lukten, for spiser kvinner mye skalldyr, ja så lukter det reke nedentil også. F.eks for menn sies det at søte frukter som ananas gir en søt og "god" smak :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poster dette anonymt, hihi.

 

Mitt lukter også litt klor, men når det er "ferskt" kjenner jeg ikke lukten med mindre jeg tar nesen helt bort til papiret og lukter. Men hvis jeg samler opp wankepapiret fra flere runk i en pose og klemmer ut luften etter noen dager, så lukter det ganske kloraktig og litt søtt av luften som kommer ut.

 

Jeg tok også og smakte på en load for en stund siden av ren nysgjerrighet, og det smakte faktisk ganske salt. Ellers var det ikke så mye smak på det, men det hadde kanskje litt den samme smaken som snørr. Vil ikke så at det smakte "godt", men det var heller ikke "dårlig"

 

Det kan jo være at man ikke kjenner sin egen lukt like kraftig som partneren, fordi kroppen vil kanskje normaliserer/vender seg til den lukten eller smaken man selv har i kroppen, slik at kroppen oppfatter sin egen lukt som noe som lukter "ingenting".



Anonymous poster hash: 60441...738
Lenke til kommentar

 

Poster dette anonymt, hihi.

 

Mitt lukter også litt klor, men når det er "ferskt" kjenner jeg ikke lukten med mindre jeg tar nesen helt bort til papiret og lukter. Men hvis jeg samler opp wankepapiret fra flere runk i en pose og klemmer ut luften etter noen dager, så lukter det ganske kloraktig og litt søtt av luften som kommer ut.

 

Jeg tok også og smakte på en load for en stund siden av ren nysgjerrighet, og det smakte faktisk ganske salt. Ellers var det ikke så mye smak på det, men det hadde kanskje litt den samme smaken som snørr. Vil ikke så at det smakte "godt", men det var heller ikke "dårlig"

 

Det kan jo være at man ikke kjenner sin egen lukt like kraftig som partneren, fordi kroppen vil kanskje normaliserer/vender seg til den lukten eller smaken man selv har i kroppen, slik at kroppen oppfatter sin egen lukt som noe som lukter "ingenting".

 

Anonymous poster hash: 60441...738

 

 

Hehe ja, har erfart at lukten kan sitte litt igjen dagen etterpå om gutten kom inni meg, men i dette tilfellet brukte vi kondom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...