ekwathne Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Hva finnes av tower defence spill der ute? Har spilt mye Kingdom Rush i det siste og har tidligere spilt mye WC3 versjoner. Er nå på jakt etter noe nytt. Hvilke andre tower defence spill finnes og anbefales? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Dungeon Defenders Sanctum Defense Grid Ellers har Starcraft 2 sin Arcade en hel haug med gratis tower defenses. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Spilt utvidelsen til kingdom rush? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg likte godt Prime World: Defenders (tårnforsvar møter samlekort) og Defender's Quest: Valley of the Forgotten (tårnforsvar med hint av RPG). Og Sanctum 2 (tårnforsvar og skytespill) er en del bedre enn Sanctum 1, synes nå jeg, og veldig morsomt i samarbeidsmodus. Tower Wars har også samarbeid. Sentinel 3: Homeworld er heller ikke så dum tidtrøyte, men mye mer basic enn de andre som er nevnt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Dungeon Defenders Sanctum Defense Grid Ellers har Starcraft 2 sin Arcade en hel haug med gratis tower defenses. Man kan til og med laste ned SC2 Started Edition. Det er helt gratis, og gir deg tilgang til Arcade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Dungeon Defenders er veldig gøy, og 2eren kommer om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Her er det mye som skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Noen som har en god liste som ikke involverer å betale noe? Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Hva med og prøve Orcs must die 1 og 2? Tårnforsvar og 3p action, veldig bra aleine enda bedre i coop Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Noen som har en god liste som ikke involverer å betale noe? Starcraft 2 arcade Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Om du er ute etter noe litt annet, Tower Defence with a twist, så anbefales Toy Soldiers der du også kan gå inn og forsvare i first person om du vil (men trenger ikke). Jeg hadde ihvertfall moro de ca 10 timene campaignen varer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Man kan til og med laste ned SC2 Started Edition. Det er helt gratis, og gir deg tilgang til Arcade.Var faktisk den jeg tenkte på, husket bare ikke hva den het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå