Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er miljøet i din by?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De prater høyt på et språk jeg ikke forstår og samler seg i gjenger. Derfor regner jeg med de er kriminelle også. Bergensere burde tvinges til å være sammen med oslofolk og integreres bedre ;)

 

Vi ser også ned på Oslofolks kultur og ønsker helst å danne en egen stat. Om det ikke går i orden vil vi fortsette på plan B som er å infisere landet med våre verdier gjennom regjeringsmedlemmer og programledere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bor i Oslo, hvor det er relativt få bergensere, så er fornøyd.

Du kan si mye rart om bergensere: de er både brautete og patriotiske. Men de er veldig utadvendte og hjelpsomme. F.eks du kan spørre en bergenser hvordan du kommer til torgallmenningen og han vil følge deg dit.

 

Men snik i køen forran en bergenser og du har et problem!

Lenke til kommentar

 

De prater høyt på et språk jeg ikke forstår og samler seg i gjenger. Derfor regner jeg med de er kriminelle også. Bergensere burde tvinges til å være sammen med oslofolk og integreres bedre ;)

 

Vi ser også ned på Oslofolks kultur og ønsker helst å danne en egen stat. Om det ikke går i orden vil vi fortsette på plan B som er å infisere landet med våre verdier gjennom regjeringsmedlemmer og programledere.

 

 

Aha, endelig en som innrømmer det! Alle andre er nok med på det i hemmelighet, det er en konspirasjon for å overta Norge, uten tvil.

Lenke til kommentar

 

 

De prater høyt på et språk jeg ikke forstår og samler seg i gjenger. Derfor regner jeg med de er kriminelle også. Bergensere burde tvinges til å være sammen med oslofolk og integreres bedre ;)

 

Vi ser også ned på Oslofolks kultur og ønsker helst å danne en egen stat. Om det ikke går i orden vil vi fortsette på plan B som er å infisere landet med våre verdier gjennom regjeringsmedlemmer og programledere.

 

 

Aha, endelig en som innrømmer det! Alle andre er nok med på det i hemmelighet, det er en konspirasjon for å overta Norge, uten tvil.

 

Hvem vil overta?

Lenke til kommentar

+ de bringer bare uvær med seg.

Den eneste grunnen det er uvær her er fordi gud vil halde byen rein, var det nokon som sa til meg xS

Det har ikkje noke med fjellene rundt bergen å gjøre. Det er religiøst, eg lover! :p

 

 

 

 

Imlekk, hvorfor liker du ikkje bergensere?

De er så bergenske!

 

Haha =) Kan vel ikkje kalle meg selv ein bergenser i utgangspungtet, ettersom eg bor 45 min utenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...