Gå til innhold

Angrer kjøp av sofa i dag!

solac

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte dessverre sofa i feil størrelse på Fagmøbler i dag :( Sofaen ble kjøpt i Harstad. Da jeg kom hjem etter 14 mil, så finner jeg ut at sofaen var alt for liten i størrelse!! Vi har heldigvis fagmøbler i nærheten av bygda hvor jeg bor, men det er ikke Fagmøbler i harstad..... Er det noen som vet om jeg har rett på å få byttet en sofa som er tatt ut av emballasjen - og derpå en annen butikk (men samme kjede...)? Jeg er meeeget villig til å bytte i en annen sofa eller et annet møbel.....

Håper noen kan gi meg et svar på dette....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke rett på å returnere den i det hele tatt, selv ikke uåpnet der du kjøpte den. Er ikke angrefristen på varer kjøpt i fysisk butikk.

Men, det skader ikke å ta en tur å prøve, ofte er det mulig selv om du ikke har krav på koe som helst...

Skrevet

Det første du skal gjøre Ta kontakt med foreningen du kjøpte sofaen Si det samme ,,Angrer kjøp av sofa ,, Da får du råd hvordan du skal forholde deg videre Men det viktigste , Ta kontakt fortes mulig

Skrevet

Har ikke vært noe problem da jeg byttet min i fjor, ifølge selgere var ikke det helt uvanlig heller og var aldri noe problem å bytte den. Så hvis du spør fint regner jeg med at de fikser det for deg.

Skrevet

Hurra!!! Det var ikke noe problem å levere den tilbake!!! Å, nå er jeg lettet!! Tusen takk for svar alle sammen! Ha en fin kveld!! :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...