Gå til innhold

Trenger hodetelefoner (til pc-spill-gaming og film/lyd-produksjon)


Anbefalte innlegg

Budsjett: 0 - 1000kr
Størelse: Så lenge det ikke er øreplugger, så er det samme:)
Bruksområde: Musikk, spill, film og lydproduksjon, bruker det mest til musikk/spill men skal jobbe med film så det er like viktig.
Tillegsinfo:

 

God kvalitet! (blir ikke ødelagt fort)

Ingen mikrofon

 

Jeg trenger headset som jeg kan bruke mens jeg spiller dataspill, hører på spotify og sånt, skal ikke brukes til mobiltelefon, men til PC. Jeg driver også med filming og lydproduksjon inne og ute, så da trenger jeg noen som også kan være godt egnet for dette.

 

Har dere noen gode tips på hodetelefoner? Jeg har veldig lite peiling og lurer på om dere vet noen som er rundt 1000kr eller mindre, som kan brukes til alt dette, og fungere ganske greit. Skjønner at jeg ikke får det beste for en makspris på 1000kr men er heller ikke ute etter det, heller en som er balansert på de tidligere spesifikasjonene jeg har nevnt. :)

 

Ta gjerne å send link hvis du har til hvor man kan kjøpe det billig, eventuelle tilbud kanskje?

 

Takker på forhånd for svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal holde på med lydproduksjon ute er det kanskje lurt med lukkede hodetelefoner?

 

For under 1000,- er Sennheiser HD449 et bra valg, de er lukket or leverer god lyd. Har forgjengeren HD448 selv, og er meget fornøyd. De er også lette på hodet. Godt innenfor budsjettet ditt også.

 

http://www.dustinhome.no/product/5010618620/sennheiser-hd-449-headphone/?utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare

Endret av chairgame
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Valget falt på ATH-M50, takker utrolig mye for responsen og de gode forslagene! Er kjempe fornøyd med headsettet som heller ikke kostet så mye! Beste lyden jeg har fått fra et headset hvertfall til PC så langt, men skal prøve det ut snart i produksjoner!

 

Takk igjen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...