Gå til innhold

Anbefal en android mobil som er stabil


Camlon

Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet meg tidligere Galaxy Ace 2, men er ikke spesielt fornøyd med den. Den er sterk nok, men problemet er at den kræsjer hele tiden for de fleste programmer. Den klarer bare å kjøre opera, og noen få andre programmer, ellers så kræsjer de fleste programmer. Den var bedre i starten, men begynte å kræsje fort. Factory reset hjalp ikke. Jeg kan ikke levere den inn til reperasjon.

 

Jeg tenker dermed å skaffe meg en ny mobil. Det jeg vil at mobilen skal klare å gjøre

1. Opera

2. Epost (Ace klarer ikke dette)

3. Ringe og sms (bedre om den er brukervennelig, ace2 skaper problemer med å trykke på tastaturet)

4. Ha swype

 

Jeg har absolutt ingen interesse i en dyr mobil, jeg vil bare ha en mobil som funker. Jeg føler at dette er kanskje et problem med Samsung, siden begge Samsung mobilene jeg hadde kræsjet ofte.

 

Hvilken mobil anbefaler dere meg å kjøpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som du har ett problem med din telefon..

Hva med å legge inn en custom rom selv? uten alt samsung-stæsjet? Gratis, og du har kansje en mobil som funker.

Takker for svar. Jeg skal prøve dette og se om det funker senere.

 

Forsatt lyst på vite litt om alternative mobiler.

Lenke til kommentar

Jeg har god erfaring med Xperia modellene. Spesielt S og Z.

 

Z er forøvrig avløseren for S så Xperia S finnes vel ikke lengre.

 

Xperia Z1 og Z er ganske så i vinden for tiden. Også har du Z1 compact som er en fydidk mindre variant av Z1 men med samme teoretiske ytelse og spesifikasjoner. Eneste forskjellen jeg vet om er at den har proposjonalt mindre oppløsning i takt med antall tommer og samme med batteri uten at dette går så ut over batteritiden på telefonen siden skjermen krever mindre strøm.

 

Både S, Z og Z1 (compact) har på et tidspunkt vært Sony sin toppmodell og min erfaring disse 2+ årene jeg har vært bruker av S/Z har jeg sett god batteritid og god ytelse når det trengs sammen med en pålitelig telefon som ikke gjør noe tull, kræsjer programmer eller restarter når den føler for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...