Gå til innhold

[Løst] Kjøpte vare på Coop, er på tilbud 2 uker etter, få mellomlegget?


aklla

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte 20 pakker gulv for ett par uker siden, som da var på tilbud.

Denne uken er det på tilbud igjen, men enda bedre. Ettersom Coop har åpent kjøp burde jeg altså kunne levere tilbake og kjøpe på nytt billigere, men, jeg har lite lyst til å frakte de frem og tilbake. Er snakk om ca 25kr pr pakke, altså, rundt 500kr. Noen som har erfaring med å gjøre det sånn, altså, bare få tilbake mellomlegget uten å faktisk ha med varen?

 

Jeg har forøvrig ikke 20 pakker lengre heller, men skal kjøpe flere, så jeg kommer opp i den summen uten problemer. Blir tåpelig om jeg skal gjøre alt i en operasjon, kjøpe 10 gulv, returnere 20, så kjøpe 20 igjen. Noen som vet om de har noe pollicy eller noe som gjør at man kan komme med kvitering og få mellomlegget uten videre?

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte 20 pakker gulv for ett par uker siden, som da var på tilbud.

Denne uken er det på tilbud igjen, men enda bedre. Ettersom Coop har åpent kjøp burde jeg altså kunne levere tilbake og kjøpe på nytt billigere, men, jeg har lite lyst til å frakte de frem og tilbake. Er snakk om ca 25kr pr pakke, altså, rundt 500kr. Noen som har erfaring med å gjøre det sånn, altså, bare få tilbake mellomlegget uten å faktisk ha med varen?

 

Jeg har forøvrig ikke 20 pakker lengre heller, men skal kjøpe flere, så jeg kommer opp i den summen uten problemer. Blir tåpelig om jeg skal gjøre alt i en operasjon, kjøpe 10 gulv, returnere 20, så kjøpe 20 igjen. Noen som vet om de har noe pollicy eller noe som gjør at man kan komme med kvitering og få mellomlegget uten videre?

Du har ikke lovfestet rett til noe, men sier de nei så gjør det jo bare vanskeligere både for seg selv og kunden. Nekter å tro at en seriøs bedrift som Coop ikke ønsker å gjøre det på smidigste måte.

 

Ville bare møtt opp i butikken med et smil og godt humør og spurt om det var mulig.

Lenke til kommentar

om du kjøper 10 nye for så å retunere 20 vil jeg annta dette regnes somsvindel da halvparten av dem faktisk er kjøpt for en lavere sum en du prøver å få tilbake.

 

Fasit: Du kan få tilbake for 10, butikken kan nok dog kreve at du leverer dem inn og kjøper nye, men jeg vil vel kanskje ikke tro dem ser det som hensiktsmessig.

Lenke til kommentar

Vet fasiten, at jeg kan ta med pakkene, levere de for full pris, så kjøpe de til ny tilbudspris.

Var mer erfaring jeg var ute etter, om de kan slå seg vrang på at jeg faktisk må ha med varen.

 

Så lenge varen er identisk(samme produksjonsnr)er jeg usikker på om dette regnes som svindel, uavhengig av det, så er min samvittighet god selv om jeg lever 10 av de jeg kjøpte til tilbudspris og få full pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...