Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg fordomsfull?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er din personlige preferanse når det gjelder menn, intet annet. Vi må få ha preferanser. Det blir litt som å si at du skulle være fordomsfull mot grisebønder fordi du foretrekker biff.

Selv har jeg en tendens til å synes at relativt kortvokste damer er søte (ikke dverger, selv om de kan være søte de også), men tilfeldighetene har gjort det slik at de jeg har vært involvert med har vært fra 15cm lavere til et par cm høyere enn meg selv. Det er selvfølgelig også varierende hvor STERKE preferansene våre er. Min sterkeste preferanse er vel at jeg utelukkende involverer meg i damer, ikke menn, men heller ikke det gjør meg fordomsfull... :p

Lenke til kommentar

Å være fordomsfull innebærer å ta avgjørelse uten å ha tilstrekkelig med fakta på bordet, for å så holde seg til dem på tross av nyere informasjon. I dette tilfelle tror jeg det dreier som mer om en generalisering; jeg tror ikke, dersom du skulle kommer over en japaner du synes var skikkelig heit, ville avfeie ham automagisk fordi du allerede hadde bestemt deg for at asiatiske menn ikke er kjekke.

Lenke til kommentar

Det er din personlige preferanse når det gjelder menn, intet annet. Vi må få ha preferanser. Det blir litt som å si at du skulle være fordomsfull mot grisebønder fordi du foretrekker biff.

 

Selv har jeg en tendens til å synes at relativt kortvokste damer er søte (ikke dverger, selv om de kan være søte de også), men tilfeldighetene har gjort det slik at de jeg har vært involvert med har vært fra 15cm lavere til et par cm høyere enn meg selv. Det er selvfølgelig også varierende hvor STERKE preferansene våre er. Min sterkeste preferanse er vel at jeg utelukkende involverer meg i damer, ikke menn, men heller ikke det gjør meg fordomsfull... :p

 

Det kommer an på bakgrunnen for hvorfor du ikke vil involvere deg med menn. Ofte har man fordommer mot opplevelsen ved å ha sex med en mann. Men noen fordommer er tillatt å ha.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...