EryMax Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Datsyuk er så deilig. Fordi han er god å spille, eller fordi han er pen? Om det er det siste, så kan jeg fortelle at hodet hans ser ut som et gitarplekter. Endret 17. februar 2014 av EryMax 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Vel, hva tror du? Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Han er jo en veldig god spiller Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Kan noen oppdatere meg på hvordan Norge ligger an? Mener jeg så noe om at de skulle spille om kvartfinaleplass mot Russland? EDIT: Ser det er playoff mot Russland. Hvorfor får Norge muligheten til det når de bare har tapt? Endret 17. februar 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Ja de ryker ut i morgen ihvertfall Ryktes zucca skade også Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Da er vi i gang igjen, 1-0 slovenia Hockey hele dagen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Zucca spiller ikke i dag. Ble skadet da han blokkerte det skuddet mot Finland. Lurer på hvem som skal erstatte han? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Holder nullen i første periode. Gode saker. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Bra første periode av Norge, det er slik vi skulle spilt i hele OL Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Bra spilt av Norge i første periode! Positivt overrasket; Norge kunne til og med tatt ledelsen på slutten. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Drittens reklame... Lenke til kommentar
Oyningen Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg er sikkert helt på villspor nå, men har vi muligheter for medalje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg er sikkert helt på villspor nå, men har vi muligheter for medalje? Du er fullstendig på villspor, dessverre. 99,9999 % sjanse for at vi ryker i dag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Har jo alltids en mulighet, men som ble nevnt så gir norsk tipping 1,03 i odds på Russland, så sjansen er ikke stor. Drittens reklame... Hva mener du? Er det bare jeg som syns det er litt rart at ikke TV2 bruker de innebygde reklamepausene (powerbreak) til å sende reklame? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Lurer på om det er bra for Norge med han Zuccarillo på laget. Syns de spilte bedre i VM også når han ikke var med. Kanskje dumt tenkt, vet ikke. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg er sikkert helt på villspor nå, men har vi muligheter for medalje? Dersom vi slår ut Russland og vinner mot Finland i kvarten har vi en mulighet, ja. 1 Lenke til kommentar
Oyningen Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg er sikkert helt på villspor nå, men har vi muligheter for medalje? Du er fullstendig på villspor, dessverre. 99,9999 % sjanse for at vi ryker i dag. Har jo alltids en mulighet, men som ble nevnt så gir norsk tipping 1,03 i odds på Russland, så sjansen er ikke stor. Drittens reklame... Hva mener du? Er det bare jeg som syns det er litt rart at ikke TV2 bruker de innebygde reklamepausene (powerbreak) til å sende reklame? Men OM vi vinner mot Russland? Så går vi videre til...? Jeg er sikkert helt på villspor nå, men har vi muligheter for medalje? Dersom vi slår ut Russland og vinner mot Finland i kvarten har vi en mulighet, ja. Ok, takk! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Om vi vinner mot Russland, så går vi til kvartfinale hvor vi møter Finland. Lurer på om det er bra for Norge med han Zuccarillo på laget. Syns de spilte bedre i VM også når han ikke var med. Kanskje dumt tenkt, vet ikke. I VM er det mange færre NHL spillere med også, så de andre landene holder nok litt lavere kvalitet også. Men behøver ikke å bety så mye at han er ute egentlig. Endret 18. februar 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Men OM vi vinner mot Russland? Så går vi videre til...? Kvartfinale. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå