Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det man gjør på valentinsdagen egentlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digger fantasy og sci fi og brukte å spille wow - hehe. Spille wow sammen er jo artig da. Om en spiller må nesten begge...

Jeg er mer Red Dead Redemption og Skyrim typen sjøl. Wow fikk jeg aldri helt taket på.

Gamet mer før når jeg hadde type. Var han som fikk meg til å prøve alle spillene i utgangspunktet.

Men han tok Xboxen. :/

 

 

 

 

Hahaha ja, vi henger jo her da ;)

 

 

Skulle så gjerne møtt sånne som dere IRL. Datainteresserte, pene kvinner som elsker romantikk, biff og blowjobs, da er jeg i himmelen. Satt litt på spissen selvsagt..

 

Meg hadde du ikke villet hatt. Jeg jobber hele tiden og når jeg kommer hjem legger jeg meg bare for å sove.

På helga om jeg ikke jobber, reker jeg gatelangs i vinrus og leter etter Prince Charming på den hvite hesten og synes synd på meg selv.

 

Mistenker at vi er litt utenfor tema i tråden da men!

 

 

Jeg synes det er OT delen av trådene som er givende å lese. Det er derfor jeg henger her. Jeg er en slags OT person.

Lenke til kommentar

Er morsomt med OT, men samtidig må vi prøve å holde oss til tema.

 

Apropos... Skyrim ja(...)

:thumbup:

 

Er det gjengs å invitere ei jent med på noe (for første gang) på valentinsdagen? Eller er det for...romantisk?

Neinei, skal absolutt være innenfor det som alle andre dager. Men vær obs på hva hun eventuelt måtte forvente og/ eller ønske selv.. Ikke absolutt alle som er glad i sappy dater.

Lenke til kommentar

Aldri gjort noe selv. Sett mange drive med å gi kort til folk, aldri fått noen selv. Husker med skrekk på vgs da vi måtte skrive sånt kort, klart så skrev jeg ett men fikk aldri noe. Håper det er i en helg så jg slipper å se alle andre mase om dette. Anbefaler ingen å gjøre noe, får ikke noe igjen på blowjob dagen uansett. Ingen vits å kaste bort tid og energi på å bli latteliggjort, hvis ingen vil ha deg resten av året så skjer det ikke noe magisk den dagen

 

Det er dessverre ikke oss alle forunt å ha en valentin.

 

http://www.youtube.com/watch?v=vxRfTLQ-6RE

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...