Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greit å ha sex med sovende jente?


Trodet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Det er ulovlig ifølge straffeloven og man kan få lang fengselsstraff. Jeg har opplevd det. Var en gammel kjæreste, føltes som et overgrep... Men jeg hadde syntes det var sexy om jeg ble vekket av forspill.

 

Om hun våkner og merker at du har hatt sex med henne, så kan det hende hun føler det som et overtramp,

Ååå, det vil jeg også oppleve! :D

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Hun ble jo med meg hjem og hadde sex, så det betyr vel at hun ikke hadde hatt så mye i mot at jeg kjørte på igjen?

"Den som har seksuell omgang med noen som er bevistløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen straffes for voldtekt med fengsel inntil ti år."

Paragraf 192

 

"Straffen er fengsel med minst tre år dersom den seksuelle omgangen var samleie... Eller den skyldige har fremkalt en tilstand som nevnt i første ledd bokstav b for å oppnå seksuell omgang"

Paragraf 192

 

Svaret er nei

 

Greit at hun ble med deg hjem, men det betyr ikke at det er fritt frem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette faller inn under straffelovens paragraf 192b.

Jeg siterer:

§ 192. Den som

a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd, eller

b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller

c) ved vold eller ved truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre tilsvarende handlinger med seg selv,

straffes for voldtekt med fengsel inntil 10 år. Ved vurderingen av om det er utøvd vold eller truende atferd eller om fornærmede var ute av stand til å motsette seg handlingen, skal det legges vekt på om fornærmede var under 14 år.

Du kan lese resten av paragrafen her:

http://lovdata.no/dokument/NL/lov/1902-05-22-10/KAPITTEL_2-12#%C2%A7192

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nicket ditt røper hva du driver med her eller?

Bare litte gran da eller? Lot tråden få leve litt slik at folk som er usikre i fremtiden kan finne svaret, men nå synes jeg trådstarter har fått more seg nok så jeg stenger den.

 

En eventuell klage på dette kan sendes til [email protected] eller postes i denne kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=593

Jeg oppfordrer trådstarter å finne andre måter å more seg på enn å trolle forumet, så slipper vi å utestenge eller gi advarsel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...