Gå til innhold

Scrypt Miner - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut det der! Regner med du betaler for strømmen siden du ville kvitte deg med kortet jeg kjøpte? :p

 

Hvilken pool bruker du? Jeg hoppa vekk fra litecoin og kjører nå hos middlecoin, det førte til nesten dobbelt inntjening per dag sammenlignet med kun Litecoin..! Den betaler i bitcoins også veksler jeg over til Litecoin på BTC-E.

 

Har også oppdaget at planlagt ROI tid alltid er lengre enn kalkulasjonene til diverse sider, man må ta den med en klype salt..

Lenke til kommentar

 

Scrypt er hva det er basert på, Bitcoin er basert på SHA256, men feks. Litecoin og DOGEcoin er basert på Scrypt ;)

syns eg las at Bitcoin var blitt vanskelig å grave nå, nesten ulønnsomt :p

 

om du kjører 1 år med den inntjeningen(kan no annta at den vil minske?)? så har du råd til en fin bil? :p

 

Ja, Bitcoin er ikke verdt det, med mindre du allerede har Asic minere, som har gått i 0

Nja, med slik som det ser ut, for valutakursen ATM, så kommer 2014 til å bli profitabelt!!

Valuten blir dog vanskeligere å produsere etter hvert, men det øker prisen, noe som er bra! :D

 

Ser bra ut det der! Regner med du betaler for strømmen siden du ville kvitte deg med kortet jeg kjøpte? :p

 

Hvilken pool bruker du? Jeg hoppa vekk fra litecoin og kjører nå hos middlecoin, det førte til nesten dobbelt inntjening per dag sammenlignet med kun Litecoin..! Den betaler i bitcoins også veksler jeg over til Litecoin på BTC-E.

 

Har også oppdaget at planlagt ROI tid alltid er lengre enn kalkulasjonene til diverse sider, man må ta den med en klype salt..

Ja, denne kommer på sikt til å stå i ett annet rom også, siden rommet føles nå ut som en sauna... :p Denne er faktisk stillere enn 6950et, dog :O

Bruker hashfaster.doge.com ;) Litecoin ga jeg opp for lenge siden.

Ja, regner vell egentlig med 2-3mnd, men dersom jeg har litt flaks med valutaen, så kan det hende jeg klarer 1mnd, eller kanskje mindre... :)

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

hehe. så kjøpe inn utstyr til 30-35 000 til scrypt mining rigg, vil vel lønne seg :p

Det er en risk, men du kan alltids selge delene, dersom det går til helv***

 

Spennende prosjekt det her. Lykke til med mininga :)

Takk :)

Kommer i alle fall til å bli ferdig, fortere enn de andre prosjektene mine :p

Lenke til kommentar

 

hehe. så kjøpe inn utstyr til 30-35 000 til scrypt mining rigg, vil vel lønne seg :p

Det er en risk, men du kan alltids selge delene, dersom det går til helv***

 

 

 

får se hva det blir til, har så mange ideer :p men bachlor er ferdig til sommer, tror deg skal jobbe- med mindre eg kommer inn på Master grad :)

Lenke til kommentar

Jepp, han du leverte 6950 miner på det for meg nå og har problemer med støyen fra det :D Sover på et eller annet vis på samme rom som det. Glad det ikke er et tema for meg.. Bråke så mye det bare vil for min del.

 

 

Mine r9 varmer opp kottet dem står i til 30 grader med en gang, uten problem, og det er med vindu på gløtt! Hadde to til bestilt, men det ser ut som om de ikke klarer å levere dem, så da vet jeg ikke om jeg gidder flere kort.

 

Ta å prøv multipools hvis du får mulighet, de miner også doge alt etter hvilken av de titalls coinsene som er mest lønnsom, og betaler i Bitcoin.. Kan være verdt et forsøk, sammenlign inntjeninga på hashfaster mot middlecoin i et par dager. Litt nysgjerrig sjøl :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvor lange er de riserne? For meg ser de veldig lange ut?

Er det bare 1X - 16X risere?

Trenger du den ekstra vifta oppå skjermkortene? (dvs. får du laverer temperatur da?)

Mener de er 35Cm

Stemmer ;)

Jeg får lavere temps, da denne modellen av GPUen blåser varmen ut av toppen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...