Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Finans og Økonomistyring II (BI 2014)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva prosenten for A vanligvis er i finans 2? Vet jeg har minimum 87 % rett, om jeg har feil på det jeg tror jeg kan ha feil på. Holder det?

 

Det holder i massevis. 85% sa Knut, men det sa han i BØK I også, men det endte på 84%.

Endret av yemu2
Lenke til kommentar

 

Noen som vet hva prosenten for A vanligvis er i finans 2? Vet jeg har minimum 87 % rett, om jeg har feil på det jeg tror jeg kan ha feil på. Holder det?

 

Det holder i massevis. 85% sa Knut, men det sa han i BØK I også, men det endte på 84%.

 

Så lavt? :o

takk skal du ha :)

 

Noen som vet hva prosenten for A vanligvis er i finans 2? Vet jeg har minimum 87 % rett, om jeg har feil på det jeg tror jeg kan ha feil på. Holder det?

 

Det holder i massevis. 85% sa Knut, men det sa han i BØK I også, men det endte på 84%.

 

Du vet vell ikke % for B på matte, og A på statistikk?

Lenke til kommentar

Noen som har tanker rundt org eksamen? Hvilke oppg fokuserer dere på? Foreleseren sa oppg1 var såpass stor at lite sann. for å få den :-)

Har også hørt dette at oppg 1 er veldig usansynlig. Men jeg ser også at denne oppgaven er blitt forandret fra hvordan den var tidligere. Noen tanker rundt dette?

 

Hvordan jobber du ellers med faget? Jeg leser og skriver oppgavene, samtidiig som jeg har en grei oversiktsoppgave som noen har skrevet tidligere å forholde meg til.

 

Lenke til kommentar

Oppgave 3,11 ble gitt høsten 2013 og 7 og 2 og 10 våren 2013. Vurdere å legge mindre vekt på disse, men igjen så er jo sjansen for vi får disse oppgavene der. Men ser ut ifra tidligere år at det er gitt noen ganger de samme på rad, men ikke så ofte

Lenke til kommentar

Oppgave 3,11 ble gitt høsten 2013 og 7 og 2 og 10 våren 2013. Vurdere å legge mindre vekt på disse, men igjen så er jo sjansen for vi får disse oppgavene der. Men ser ut ifra tidligere år at det er gitt noen ganger de samme på rad, men ikke så ofte

 

Oppgavene skal for så vidt bli trekt ut tilfeldig, uansett hva som kom året før. Var vertfall det foreleser sa.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...