Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mikrofonen din er enten tett eller har blitt skadet.

De hører meg godt når jeg har på høyttalerfunksjon. Det er vel samme mikrofon som brukes?

Skrevet

Der tok du meg... Minst en er under grillen nederst på telefonen selvsagt, men utover det har jeg ikke peiling. 

Det jeg vet er at det er MINST to mikrofoner, og at enten brukes høyttaler-miken til å redusere lyd utenfra, ellers så er det tre mikrofoner.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Fikk denne som erstatning for en One X+ på garanti/reklamasjon.

Er det noen som har anbefaling til flip cover? Hvordan funker Dot View- dekselet?

Endret av StorPeder
Skrevet

Har dot view dekselet selv, og fungerer greit nokk... Men er mest en gimmick. Alle 4 hjørnene er også sprekt, så kan ikke anbefale den :)

Skrevet

Hei, har et lite problem med stock kamera appen. Hver gang jeg skifter fra foto til video, begynner den å spille inn automatisk uten at jeg starter det selv.

Noen som har en løsning på det?

Får også litt lav lyd når jeg kobler til med aux i bilen, og noen ganger registrer ikke mobilen at den er koblet til. Er dette vanlig?

Skrevet

Hei, har et lite problem med stock kamera appen. Hver gang jeg skifter fra foto til video, begynner den å spille inn automatisk uten at jeg starter det selv.

Noen som har en løsning på det?

Er ikke det sånn som på mange andre apper at du har en foto knapp og en video knapp. Du går ikke inn på video, du starter å filme.

Skrevet

Tenkte å forandre mobilen til S-OFF slik at jeg kan forandre den til Google Play Edition.

Men nå viser det seg at nesten eneste måten å få det til på er å bruke Sunshine som koster 25$ :thumbdown:

Skrevet

lenge siden jeg gjorde det selv, men funket å gjøre d på "gratismåten" etter at jeg flashet første versjon av sense som kom med telefonen :) du kan jo prøve d før du kjøper sunshine:)

Skrevet

Tips til de som ikke vet det.S-ON blokkerer muligheten til å modifisere og avinstallere systemapper og filer, selv om du bruker et program med root tilgang.

En løsning på dette er å bruke file manager i custom recovery.

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som har tips til erstatninger for den pinnen til å løse ut simkortet? Pinnen er søkk borte og jeg skal bytte operatør i morgen tidlig. For øvrig en håpløs patent...

Skrevet

Fungerer helt sikkert med en tynn binders, nål, eller en tegnestift. Om ikke, så har de det du trenger på nærmeste elkjøp, lefdal, clas ohlson eller mobil butikkene til telenor & netcom. 

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...