Gå til innhold

Gaming laptop [Maks 6-7k]

Stius99

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt en gaming laptop,trenger ikke være beast, men må kunne ta Minecraft, lol og wow ;-) max pris 6000, men kan presse prisen opp 1k ;-) skal være amd A10, i7 eller i5 ;-) hva PC bør jeg velge?

Takk på forhånd

Mvh Stian Lygre

PS. Bare kommenter i vei ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei da er den på 1. Plass på bærbare PC-er, men er det noen stasjonære dere vil anbefale, opp til 8k? Helst mindre da men :p

Skrevet

Når det gjelder en stasjonær maskin så må jeg spørre om du trenger mus, tastatur og lignende. Uansett så anbefaler jeg deg at du bygger maskinen selv. Du får da maskinen slik som du vil ha den uten noe tull kan man si ;)

Skrevet

32 tommer kan kanskje bli litt stort om du sitter med skjermen rett forran deg, men har du den på litt avstand så kan det gå fint. De fleste dataskjermer nå er jo enten i 24" eller i 27". Har det samme headsettet, men ikke med denne mikrofonen. Det er ett heftig headsett meg god lyd, heftig design. På min så løsnet litt av dette foret rundt headsettet, men det er mulig at jeg bare har vært uhendig og fått ett "mandags produkt" :)

Skrevet

Hehe ;-) Ja det kan godt hende ;-) Men takk for tipsa, tror jeg skal bygge selv, og forresten jeg sitter litt på avstand ;-)

Skrevet (endret)

Har laget ett oppsett for deg som bør være i hundre etter din bruk. Oppsettet er inkludert alt. Også operativsystem, men ikke mus, tastatur, skjerm og lignende. Totalt så kom det på 6725 kroner på dustin.no :)

post-263464-0-77855100-1390414562_thumb.png

Endret av BirgerCaC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...