Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Liker ikke utlendinger?


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hva skjer med at jenter ikke legger nesten merke til at jeg er i rommet når jeg går ut ? Jeg er en kjekk gutt fra balkan, født i Norge, når jeg er ( i balkan) har jeg ingen problemer med å sjekke opp jenter. Har ikke det problemet når jentene er edru , ,men når de har drukket litt og man skulle tro det er enklere å bli kjent med folk eller sjekke opp jenter syns jeg det er tvert i mot enklere. Var ute en kveld og jeg ser denne jenta, hun virket interessert, hun holder på samtalen, men plutselig sier hun at jeg er med typen min her , han som er ved siden av henne (og selvfølgelig er det en venn) , dritt stygg , og han spiller med. Ser hun kysser med en annen etterpå. Det er ikke første gangen det skjer, men de fleste pleier å si jeg har type, men å bruke det kortet der er svakt ass, neste gang kan jeg like godt si , kyss han da, ikke fader om hun hadde gjort det. men men man prøver å være høflig og ta det med et smill men blir irritert, når jeg ser henne etterpå med en sånn liten tynn blond gutt, mine kompiser som er norske skjønte heller ikke det. Men jeg har opplevd før at jenter har sagt til meg du er sikkert en player eller det og det, ikke vært utro mot kjæresten din skjedde en gang eller to lenge siden. Men føler at norske jenter, jeg vet at ikke alle . fordi jeg blir jo sjekket opp av norske jenter av og til, men de fleste føler jeg har den greia at de ikke vil ha noe med utlendinger å gjøre. Er det sånn?

Endret av naomi 11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ikke direkte. Selvfølgelig finnes det irrasjonelle tanker i omløp som har blitt påvirket gjennom media og andre, type generalisering. Noe som kan skape usikkerhet, følelse av å være på bortebane med noe ukjent, eller rett og slett ikke fysisk tiltrekning. Når sant skal sies har vel alle raser generelt en tendens til å gå for samme type.

 

Skjønnheten ligger jo i øyet som ser, så en må bare akseptere det. Hva avvisningen skyldes kan en fundere på, men det gir deg ikke noe

Endret av Jahdu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter har forskjellige smak. Her på Lindeberg i Oslo har alle norske jenter svarte mannlige kjærester. På Furuset i Oslo har nesten alle norske jenter pakistanske kjærester.

 

Hvis du bor utenfor Oslo så da forstår jeg deg godt. Norske jenter i bygdene holder seg langt unna utlendinger etter min erfaring, men jentene i storbyene er mer åpne. Spesielt i Oslo blir jeg sjekket opp av norske jenter hver gang ute på byen. Jeg prøver ikke engang å få meg et one night stand.

Endret av eXalpha
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter har forskjellige smak. Her på Lindeberg i Oslo har alle norske jenter svarte mannlige kjærester. På Furuset i Oslo har nesten alle norske jenter pakistanske kjærester.

 

Hvis du bor utenfor Oslo så da forstår jeg deg godt. Norske jenter i bygdene holder seg langt unna utlendinger etter min erfaring, men jentene i storbyene er mer åpne. Spesielt i Oslo blir jeg sjekket opp av norske jenter hver gang ute på byen. Jeg prøver ikke engang å få meg et one night stand.

Er jo østlandsk da, bor her i Vest-Agder nå , og det er jo dialekten også - men jeg tror du har rett - i Oslo hadde jeg kanskje ikke hatt så problemer med å sjekke opp jenter, nå må jeg da prøve en gang :p

Født i Norge, er i mitt land...

 

Ta deg en durabelig slurk slivovitz, og skriv om setningen.

jeg skrev , når jeg er i mitt land i balkan .Fordi jeg er født i norge betyr ikke at jeg er norsk- kunne like godt blitt født i Kina blir ikke kineser for den grunn, men tanken var å si at jeg er ikke som de utlendingene som har bodd her i 5-10 år

Endret av naomi 11
Lenke til kommentar

Men fullt mulig å få seg ei bygdejente da, tror bare det generelt sett vil kreve mer tid. Men hva er litt tid om har lyst uansett? Være snill og grei, tålmodig og forståelsesfull. God kjemi og litt tid for å bli kjent, så ser jeg ikke hvordan landet du kommer fra er en hindring om det er fysisk tiltrekning også. Din sjanse til å motbevise hva enkelte har i hodet, men forstår at det kan være frustrerende. Gjør Norge stolt med vellykket integrering, det trenger vi :D

Lenke til kommentar

Men fullt mulig å få seg ei bygdejente da, tror bare det generelt sett vil kreve mer tid. Men hva er litt tid om har lyst uansett? Være snill og grei, tålmodig og forståelsesfull. God kjemi og litt tid for å bli kjent, så ser jeg ikke hvordan landet du kommer fra er en hindring om det er fysisk tiltrekning også. Din sjanse til å motbevise hva enkelte har i hodet, men forstår at det kan være frustrerende. Gjør Norge stolt med vellykket integrering, det trenger vi :D

Hahah, vellykket integrering :p Problemet er at når du går ut så ser du ikke de jentene der mer igjen- neste gang , derfor får man liksom ikke god tid engang, men som sagt på jobb - andre steder har jeg ikke noe problem å flørte med jenter som i begynnelsen ikke snakket så mye til meg.

Lenke til kommentar

Det behøver ikke nødvendigvis ha noe med hvor du har genene dine fra, kanskje du ganske enkelt ikke er så attraktiv som du tror?

Ser bedre ut enn de fleste, er veltrent, vet ikke. men begynner å bli lei av det forumet også :p natta :)

Det behøver ikke nødvendigvis ha noe med hvor du har genene dine fra, kanskje du ganske enkelt ikke er så attraktiv som du tror?

Jeg kan si deg en ting, hadde jeg spilt på topp nivå i fotball ville de vært rundt meg som fluer, som tupac sa - hvor var dere når jeg ikke var kjent.

Lenke til kommentar

Tja, kan det være at de blir litt kvalme kanskje? Jeg har i alle fall gang på gang opplevd å i panikken bli utpekt som "typen min" når en breial ballekløende luring ikke tar "nei" som et svar.

Tupac gikk forøvrig med skaut og så litt ut som en gladhomo og ble ikke virkelig stor før han ble drept, dagen før han skulle i retten anklaget for voldtekt...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det som hender med deg hender med norske gutter også. Det skal ikke være så enkelt å få seg fitte ser du ;) Det at du er utlending kan nok påvirke sjansene dine i begge retninger, alt ettersom hvordan jente du snakker med :)

Ikke bli irritert når du får avslag, hun er ikke interessert.... hun kan ikke noe for det men hun har ikke lyst på deg, ikke noe du burde bli irritert over. Det at hun ikke er ærlig mot deg og sier nettopp det, er det samfunnet som kan ta skylden for. Happy hunting.



Anonymous poster hash: 88cd7...6ee
Lenke til kommentar

Det behøver ikke nødvendigvis ha noe med hvor du har genene dine fra, kanskje du ganske enkelt ikke er så attraktiv som du tror?

 

Det var nettopp det jeg skulle si også. Bare slapp av, trådstarter. Det skjer oss andre også, til og med de som er kjekkere enn deg, at vi også treffer jenter som ikke er interessert av og til.

 

Jeg kan si deg en ting, hadde jeg spilt på topp nivå i fotball ville de vært rundt meg som fluer, som tupac sa - hvor var dere når jeg ikke var kjent.

 

Da er jo løsningen klar. Bli som Tupac eller bli profesjonell fotballspiller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha dårlig unnskyldning for å få fokus vekk fra det faktum at du åpenbart ikke er særlig attraktiv. Du har ikke tenkt over at når jentene får i seg alkohol så gjør de mer som de vil og dermed ikke lenger bryt seg om du skulle bli lei deg. De gidder ikke å leke hyggelige lenger, så enkelt er det. Har ikke noe med at du er utlending å gjøre, masse utlendinger som bader i norske jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, kan det være at de blir litt kvalme kanskje? Jeg har i alle fall gang på gang opplevd å i panikken bli utpekt som "typen min" når en breial ballekløende luring ikke tar "nei" som et svar.

 

Tupac gikk forøvrig med skaut og så litt ut som en gladhomo og ble ikke virkelig stor før han ble drept, dagen før han skulle i retten anklaget for voldtekt...

Syns du burde spare det siste til deg selv, jeg skjønner at det er enkelt for mennesker som deg å dømme andre :p uten å vite noe om dem eller egentlig rett og slett ikke kjenne dem i det hele tatt.

 

Det var nettopp det jeg skulle si også. Bare slapp av, trådstarter. Det skjer oss andre også, til og med de som er kjekkere enn deg, at vi også treffer jenter som ikke er interessert av og til.

 

 

Da er jo løsningen klar. Bli som Tupac eller bli profesjonell fotballspiller.

hahah kanskje jeg burde det,

Lenke til kommentar

Syns folk begynner å skrive utenfor rammene nå, meninga er å få svar fra norske jenter egentlig : Er det sånn at noen jenter har et automatisk nei for utlendinger - eller spiller det ingen rolle? Jeg kan si dere en ting- mange balkan jenter de kan virke som de er interessert i norske gutter, men de gjør seg bare kostbar - har vunnet så mye penger på gutter som trodde de skulle få seg noe - men de jentene har den greia at de vil bare ha noe med gutter fra landet deres, men det hindrer dem ikke å være så jevla kostbare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...