Gå til innhold

Kjøpe skjerm til iPad 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, KontorPult.

 

- Personlig så vil jeg si at siden ser betryggende og seriøs ut og at det bare er å bestille den dersom du er helt sikker på at ikke du vil spandere på deg en skjermbyttetime hos noen i Norge. Det er jo et stort og ganske så bra samt trygt marked for dette i landet blitt. På Finn.no, finner du de beste prisene og produktene.

 

De vil koste mer enn de 150 kronene Ebay-skjermen koster, men alt i alt så kan det være verdt det da du muligens får et bedre produkt og gjennomført jobb dersom du ikke har gjort det før.

Husk forresten også at både retur- og bytterettgarantien går ut dersom du fikler med iPaden på egenhånd. Dette gjelder for så vidt også dersom du leverer den inn til en privatforhandler for bytting av skjerm. Jeg tror forresten at en vanlig norsk skjerm-byttejobb fra Finn.no vil koste i underkant av 700-800kr.

Lenke til kommentar

iPaden runder vel 3 år om litt, om jeg ikke husker feil. Liker å fikle med ting å prøve ut, det er uansett uaktuelt å bruke 1000kr på skjermbytte, da kjøper jeg heller en ny iPad. Og som jeg tenker; Hadde vel ikke hatt en iPad med uknust skjerm uansett om jeg hadde fikset den eller ikke. Om det blir mislykka så hadde jeg uansett ikke hatt den iPaden med uknust skjerm.

 

Har flere i familien som har litt peil på dette, så blir nok ikke noe stort problem :)

Lenke til kommentar

iPaden runder vel 3 år om litt, om jeg ikke husker feil. Liker å fikle med ting å prøve ut, det er uansett uaktuelt å bruke 1000kr på skjermbytte, da kjøper jeg heller en ny iPad. Og som jeg tenker; Hadde vel ikke hatt en iPad med uknust skjerm uansett om jeg hadde fikset den eller ikke. Om det blir mislykka så hadde jeg uansett ikke hatt den iPaden med uknust skjerm.

 

Har flere i familien som har litt peil på dette, så blir nok ikke noe stort problem :)

Ok, da høres det da veldig så fornuftig og lurt ut. Da vil jeg anbefale deg å prøve det ut! Skjermen er jo heller ikke dyr så det er jo bare å forsøke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...