Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

Anmeldelse: Peggle 2

Recommended Posts

Peggle kom først til Windows. :P
Kom til iPod 2 måneder senere, to år senere til iOS og fire år senere til Android. Men hadde likt å hvertfall få det på PC. :/

Peggle kom først til Windows. :p
Kom til iPod 2 måneder senere, to år senere til iOS og fire år senere til Android. Men hadde likt å hvertfall få det på PC. :/

Vet det...

Men det passer best til smart phones enn det gjør på pc, det vet jeg fordi jeg har spilt peggle på både pc, iphone, gammel mobil med tastatur, ds, xbox 360 og ps3 og iphone versjonen var garrantert den mest behagelige og beste versjonen

Edited by Winza

Vet det...

Men det passer best til smart phones enn det gjør på pc, det vet jeg fordi jeg har spilt peggle på både pc, iphone, gammel mobil med tastatur, ds, xbox 360 og ps3 og iphone versjonen var garrantert den mest behagelige og beste versjonen

Ettersom du har spilt det på alle platformer så sitter du vel med fasiten.

Peggle kom først til Windows. :p

Vet det...

Personlig foretrekker jeg pc versjonen,
har dog bare prøvd pc og mobilversjonene,
men kan se for meg at det er bedre på nettbrett kontra mobil pga. størrelsen. :)

Edited by Malmern

Ettersom du har spilt det på alle platformer så sitter du vel med fasiten.

Tror ikke jeg har det, sikkert noen andre platformer jeg ikke har spilt peggle på men ja jeg syns iphone versjonen funket best, langt mer behagelig å holde en liten mobil og spille peggle enn å sitte forran pcen

Personlig foretrekker jeg pc versjonen,
har dog bare prøvd pc og mobilversjonene,
men kan se for meg at det er bedre på nettbrett kontra mobil pga. størrelsen. :)

Nettbrett er jo pc uten tastaturet så det blir vell det samme som pc?

Tror ikke jeg har det, sikkert noen andre platformer jeg ikke har spilt peggle på men ja jeg syns iphone versjonen funket best, langt mer behagelig å holde en liten mobil og spille peggle enn å sitte forran pcen

Nettbrett er jo pc uten tastaturet så det blir vell det samme som pc?

Vel, bortsett fra at jeg foretrekker å sikte med mus,
så er det vel omtrent det samme ja,
personlig liker jeg å ha stor skjerm,
syns 4-5 tommer blir for lite til peggle. ^^

Vel, bortsett fra at jeg foretrekker å sikte med mus,
så er det vel omtrent det samme ja,
personlig liker jeg å ha stor skjerm,
syns 4-5 tommer blir for lite til peggle. ^^

Isåfall burde det komme til både pc og smart phones slik begge parter blir fornøyd

Skjønner ikke hvorfor dem bestemte seg for å først bare gi det ut til xbox?

De har sikkert fått ett bra "tilbud" fra M$ uten at jeg har noen kilder som bekrefter/avkrefter det.