Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Liverpool


knipsolini

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fem PL-kampene på Britannia har endt med tre Stoke-seire og to uavgjort.

Alle som skriver at dette blir lette 3p osv burde ta seg en realitycheck. Det knipsolini skriver her viser bare hvor vanskelig det er å ta poeng borte mot Stoke. I vår beste sesong siste 10 årene (4-1 borte mot United og 2.pl i ligaen), tok vi bare 2p mot Stoke.

 

Jeg håper på 1p og frykter 0-1 / 1-2 tap.

 

Ser % slik: H: 30% U: 45% B: 25%

 

Har satt 5000 på HU til 2.40 og regner med at den går ganske lett inn.

Har "safebettet" på 2-1 seier til Pool og går break even om det skjer.

Lenke til kommentar

Alle i topp 4 har en vanskelig bortekamp denne runden, Chelsea møter et angrepslysten Hull. City møter Newcastle som har kvalitet til å ta poeng hjemme mot de lyseblå, Arsenal har muligens lettest kamp borte mot Villa, men de kan overaske. Gjort det før og kan gjøre det i gjen.

Desverre for oss så har Everton og Tottenham de letteste hjemmekampene i Premier League-programme når Palace og Norwich kommer på besøk. Her kommer begge lag til å vinne tre poeng. Noe som tilsier at hvis IKKE Liverpool slår Stoke så ender vi på en 6.plass etter runden er ferdigspilt.

 

Stoke-kampene er et typisk 1-1kamp for Liverpool, og har vært det de siste sesongene, men det var gamle, trauste, fysiske Stoke under ledelse av Tony Pulis. Stoke har fått en ny stil under Mark Hughes, og da øyner jeg mulighet for 3poeng. Liverpool har også fått tilbake Gerrard og Sturridge(på benken, men får innhopp)

samt vi har begynt å vinne typiske 1-1kamper i år. Vanskelig og definitivt spennede blir det, men jeg har troen på seier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...