Gå til innhold

Rekordsalg av Windows-mobiler i julen


Anbefalte innlegg

Eplegjengen?

 

Jeg viser til konkrete tall fra IDC. Artikkelen kom med en helt konkret påstand om at et spesifikt OS vokser raskere enn alle andre. Jeg har bevist at påstanden er feil uansett hvordan den tolkes, og den er nå redigert.

 

For dette prøves det på diverse måter å henge meg ut.

 

Jeg er ingen gjeng, og jeg har ingen tilknytning til noe eksisterende OS-miljø. De som forsøker å fortrenge fakta, derimot...

 

Edit: typo

Endret av tommyb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er greia? Butthurt er ett ganske tåpelig begrep, men her er det jaggu passende, en bruker påpeker en helt konkret faktafeil i artikkelen, hverken mer eller mindre. Er det så mange WP-fans som ikke tåler noe som helst som kan stille plattformen i ett dårligere lys for for de, uansett om det er basert på fakta eller ikke? Det er jo helt surrealistisk å bivåne hvordan folk ikke toler framlegg av rene konkrete fakta ingen som er saklige kan protestere på.

 

AtW

Lenke til kommentar

...

 

Hvilken regnefeil? Jeg viste til økning i markedsandel, målt i prosentpoeng. Du viste til økning i markedsandel målt i prosent av opprinnelig andel.

 

Har man 1% markedsandel og tar 1% markedsandel, er det 2% markedsandel. Dette er en økning på 1% markedsandel (1 prosentpoeng) eller 200% relativ økning.

 

 

Er det forskjellen mellom disse to du kalte en regnefeil? Fordi jeg ikke spesifiserte at det tredje tallet OGSÅ var prosent av markedsandel, i likhet med de to første?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Regnefeil blir aldri "fakta" ;)

 

Utenom den siste med 1-2 % har ikke jeg sett noen regnefeil, jeg ba deg også spesifisere hva som var feil, det har du ikke gjort. Kanskje er det en regnefeil som jeg ikke har sett, men har ikke sett noe bevis for det så langt. Og selv om det eksistere en regnefeil forsvarer ikke den sinnsyke forsvarsholdningen endel her inne har hatt.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...