Gå til innhold

[Løst] Noen som har erfaring med NetOnNet leveringstid?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Bestilte noe som var på lager i går, men fortsatt ikke sendt i dag. Står bare at orde er mottatt. Jeg vet det er gratis frakt, men fortsatt merksnodig at det skal ta så lang tid sammenliknet med Komplett og Dustin.

 

Dessuten er det umulig å få tak i dem på kundeservice.

 

 

Sermoni

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netonnet har lager i Sverige så vidt jeg husker, så det gjør nok litt forskjell i leveringstid.

Hvorfor ikke ordren blir ekspedert er antakelig fordi det går tregere enn komplett.no.

Komplett ekspederer vel ordren samme dag hvis den er inne før kl 13, ikke alle nettbutikker er like kjappe.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Bestilte noe som var på lager i går, men fortsatt ikke sendt i dag. Står bare at orde er mottatt. Jeg vet det er gratis frakt, men fortsatt merksnodig at det skal ta så lang tid sammenliknet med Komplett og Dustin.

 

Dessuten er det umulig å få tak i dem på kundeservice.

 

 

Sermoni

 

Med gratis frakt er det lengre leveringstid. Jeg tror det tar tre dager før de sender ut varen, mens med betalt betalt frakt poster de varen dager etter. Dette står spesifisert under leveringstid når du bestiller en vare. ;)

Lenke til kommentar

Komplett og mpx er suverene på frakt! Du kan få varen ett par dager etter at du har bestilt den så er eer enormt effektive når det gjelder dette, men til gjengjeld så er frakten hos de ganske dyrt også da. Jeg regner med at du får varen sin og så lenge du gjør det så kan du jo være lykkelig :p

 

Og ja.. Som en sa her så får du det du får betalt for ;)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...