Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram mot knull her?


Anbefalte innlegg

Vet du om hun har gått etter gutlarver før eller er du spesiell?

 

Aner ikke. Har ikke noe dårlig rykte på seg på skolen tror jeg, blant kolleger og elever.

 

Jeg vil nesten tro hun er litt sånn "cougar", ikke i klesstilen og med sminke som du skriver da, hun ser bare veldig bra ut. Jeg kan ikkje skjønne noe annet når det var så lett for meg å få ja til filmkveld, da jeg ikkje kjenner henne spesielt godt. Dog er vår relasjon litt spesiell (ikke i slekt eller noe som en eller annen veldig morsom person kommer til å spørre om) uten at jeg vil utdype det mer, som går på mitt arbeid og hvordan vi ble kjent der. Så det er faktisk mulig hun ikke er interessert i noe mer enn filmen i morgen. Jeg vet ikke. Men veldig spent.

 

Nei Winza, selvsagt får du ikke bilder. Er du helt ute på jordet eller? Litt respekt har man da for andre mennesker.

 

Hehe, Zarac, det ene bildet av Vicky Vette ligna litt, det skal jeg innrømme. Nå synes ikke jeg Vicky er noe særlig pen å se på da. Skal jeg gjøre en sammenligning for dere onanerende gutter der ute, må det bli Stifflers mom fra American Pie faktisk. I ansiktet da. Kroppen er mye mindre.

 

Så det. Nervøs som faen, håper jeg får sove i natt.

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spent på hvordan det går. Synes ikke aldersforskjell burde være noe problem. Folket skal jo alltid kritisere alt nytt og annerledes som går i mot illusjonen deres om at "sånn er det". Bare fordi vi har blitt påvirket til å bli vant med A4 tinga, og reagere mot annet som strider i mot. Dette kan bli en vinn-vinn-situasjon for dere begge.

 

Jeg kan riktignok ikke sette meg inn i hvordan nesten alle eldre menn foretrekker yngre jenter, mens damer liksom ikke skal gjøre det? Tror det i så fall går mer på at de tenker mer, og må forholde seg til et enda større stigma. Synes det bør være greit for alle å knulle hvem de vil, hvem liker ikke nytelse. Ikke akkurat som at de trenger å bli sammen, for DA er alderen ofte et hinder

Lenke til kommentar

dette er et forum hvor man kan si meningen sine.

skjønner godt at noen syns det er ekkelt å ha sex med non som er en genersjon eldre. syns 50 åringene kan få ha damene på 50 for seg selv.

Syns det er kjempekvalmt selv samme hvor hot dama er.

men lykke til ts. så kan vi andre få de fine unge og stramme damene som ikke står i fare for å få hjerteinfarkt under økten.

 

 

Anonymous poster hash: 31220...17c



Anonymous poster hash: 31220...17c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

ciklide, du virker som et veldig dømmende menneske. Kritiserer trådstarter hele tiden. Er du tretten år eller troll? Om fyren tenner på dama hva angår det deg? Hva har det å si at hun kunne vært moren, bestemoren eller oldemoren hans? Ei på hans alder kunne ha vært søsteren eller en annen slektning. Jeg får ikke inntrykk av at trådstarter har fantasier om incest.

 

Til trådstarter, det kan høres ut som dette går som du håper.

Hun er 22

 

Vi prøver bare å hjelpe trådstarter og komme med tips

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

sitter her klokka 2 på natta og av en eller annen grunn så har jeg i hele kveld sett for meg scenarioet i hodet mens kvelden har gått. og dette i kronologisk rekkefølge i samsvar med nåtid, altså klokka 20 i kveld så tenkte jeg "nå drar han sikkert hjemme fra" 21:00 så tenkte jeg "nå har de sikkert nettopp satt på filmen." osv. og for å være helt ærlig så er det faktisk grunnen til at jeg er våken nå :p

gleder meg sykt til å høre om hvordan det gikk og kudos til TS som har lagd den mest underholdene tråden jeg har lest så langt i år :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det angår meg ikke om ts tenner på mennesker i livets høst når han selv er i livets vår. Men å få blandede tilbakemeldinger må man forvente når man søker råd på ett forum med alt slags folk fremfor og tørre spørre kompiser fordi man synes det er flaut og ikke vil det skal komme ut.

Når jeg ikke for livet kan fatte å begripe at noen som knapt er blitt voksen vil ligge med noen som er i overgangsalderen føler jeg at jeg kan få smette inn en og annen kommentar.

Dømmende er jeg. Om det så gjelder pedofile eller forelska teens. Man må tåle det når man lager slike tråder og ikke tørr poste med ekte bruker.

 

Fremdeles lyser det i trollalarmen min her, men guttunger har da knulla gamle damer før.

Noen tenner jo på eldre damer. Nyttårsaften for noen år tilbake greide jo en sørpe dritings 18 åring å få opp staken og voldta og ta livet av ei gammel dame på 99 år, så alt er jo mulig.

Jeg bare sliter med å sette meg inn i det selv.

Men skal prøve å rådføre så godt jeg kan, dette til tross!:)

Lenke til kommentar

sitter her klokka 2 på natta og av en eller annen grunn så har jeg i hele kveld sett for meg scenarioet i hodet mens kvelden har gått. og dette i kronologisk rekkefølge i samsvar med nåtid, altså klokka 20 i kveld så tenkte jeg "nå drar han sikkert hjemme fra" 21:00 så tenkte jeg "nå har de sikkert nettopp satt på filmen." osv. og for å være helt ærlig så er det faktisk grunnen til at jeg er våken nå :p

 

gleder meg sykt til å høre om hvordan det gikk og kudos til TS som har lagd den mest underholdene tråden jeg har lest så langt i år :laugh:

 

Dette var litt sykt å lese, for du var spot on på tidspunktene både på når jeg dro og når jeg satt på film, hehe.

 

Virker som en del her er interesserte i hvordan det gikk, så jeg kan vel fortelle hvordan kvelden var da.

 

Det begynte bra når jeg kom. God tone og vi pratet ganske lenge om jobben min og hennes. Så jeg begynte å få god trua, uten at det hadde vært noe nærkontakt enda.

 

Jeg hadde ikke fått noen tydelige signal, men det var som sagt en god tone mellom oss, og praten gikk fint. Det bruker å være signal nok i seg selv etter min erfaring. Men så setter vi på film, og hun setter seg ned i en stol mens jeg sitter i sofaen. Jeg spør henne med en gang hun setter seg ned, om hun ikke vil sitte i lag i sofaen. Hun svarte litt kaldt "jeg sitter bra her jeg sitter jeg", men hun kom bort til meg likevel. Ble litt satt ut av svaret, og egentlig at hun ville sitte i stolen. Jeg skjønte det ikke kom til å bli noe.

 

Men jeg hadde lyst å fortelle henne uansett at jeg var betatt, for jeg visste hun kom til å ta det greit. Så det hadde gått en og en halv time av filmen, og jeg hadde ikke fått med meg en dritt, for jeg satt og pønskte på hva jeg skulle si. Så sa jeg plutselig: "*Navn*, synes du det er rart om jeg sier at jeg er betatt av deg?" Jeg må ha sett tydelig flau ut når jeg sa det. Hun ble litt satt ut av spørsmålet, så jeg fulgte opp med: "Jeg tror jeg skjønner på deg at du ikke føler det samme?" og det fikk jeg bekreftet at var riktig.

 

Det var en litt spesiell situasjon, for jeg var veldig veldig flau, men samtidig var det ikke en klein stemning. Hun begynte å prate om det, og sa hun hadde fått slike tilbud før, og sa det var "fascinerende".

 

Jeg sa til henne at jeg synes det var merkelig at hun i det hele tatt takket ja til filmkveld, når hun tydelig ikke var interessert. Hun svarte da at tanken på å ligge med meg ikke hadde blitt tenkt, rett og slett, og at hun ikke tenkte på noe spesielt da hun takket ja.

 

Etter en stund gikk hun ut og tok en røyk, kom tilbake, jeg var fortsatt veldig flau. Vi greide begge å le av situasjonen, som sagt var det ikke klein stemning, men en spesiell situasjon for oss begge. Når hun kom tilbake sa hun: "Jeg kan kysse deg viss du vil, jeg må bare pusse tennene først." Jeg ble gira av tanken, men svarte at hun ikke trengte å gjøre det av medlidenhet. Men det var det visst ikke, så jeg sa ja og hun gikk på badet.

 

Jeg visste ikke helt hva hun mente med kyss, men det fant jeg fort ut av når hun var tilbake. Hun satte seg ned på sofakanten, og lett kyssing ble til klining som varte ganske lenge. Det ble to "runder" med klining, før hun hadde lyst å drikke litt. Det ble rødvin på henne og litt sprit på meg, jeg drikke ikke rødvin. Vi drakk ikke mye, men jeg merket det løsnet enda litt mer opp. Jeg gir henne veldig mange kompliment, som sikkert hørtes litt pompøse ut, men jeg mente det iallfall, og hun ble tydelig veldig glad for det.

 

Etter at vi hadde pratet en stund, spør hun rett ut: "Hvordan ville du gått fram nå?" hvorpå jeg svarer spøkefullt "Det er du som er erfaren av oss, kan ikke du ta initiativet?" Jeg var naturligvis redd for det, noe jeg også sa til henne. Men jeg lente meg fram og begynte å kline. Jeg kjente på pusten at hun begynte å bli kåt, så jeg tok en hånd ned mot buksa hennes, men etter en liten stund tok hun hånda mi rolig vekk. Da gikk jeg opp på puppene, som føltes veldig mye større en de så ut som. Og de kjentes stramme ut.

 

Hun ble kåtere og kåtere, og jeg hadde vært sprengkåt siden vi kysset første gangen. Vi klinte litt mer, så la hun seg ned og jeg kom oppå. Slik lå vi ganske lenge og klinte, kysset på halsen, snakket litt småfrekt med hverandre. Det var helt utrolig deilig. Innimellom tok hun hånden sin nedi buksa mi, uten å faktisk ta på kukken, og det var rimelig pirrende kan du si.

 

Jeg spurte henne rett ut om hun ville opp i senga og knulle, og hun sa ja. Hun måtte bare på badet igjen først. Hun kom så tilbake, og hadde mer heftig klining og tafsing. Men når jeg da spurte igjen, ville hun ha lenger betenkningstid på hele greia. Vi pratet ganske lenge etter det, om kvelden vi hadde hatt, hvor merkelig og spennende det var, og alt mulig annet. Så sa hun at jeg måtte hjem.

 

Som sagt er hun og min mor kolleger, og som lærer er det litt tvilsomt om det kommer ut at hun driver på med en yngre gutt. Jeg kommer ikke til å si det en sjel (bortsett fra alle her på forumet da, hehe), og det gjør ikke hun heller, men det var fortsatt en ganske stor grense for henne å krysse.

 

Vi ble enige om at jeg skulle sende en melding til henne i dag, når hun hadde møte med rektor. Sendte et veldig drøyt dikt, og fikk et tilbake. Det var jo morsomme greier. Men det kan hende hele greia er tapt, jeg vet ikke. Jeg får beskjed i kveld om hun er med på dette, eller ikke.

 

Så får jeg oppdatere dere i morgen på hvordan det har gått.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: f888e...ee3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...