Gå til innhold

[Løst] Hjelp til å finn stille intern 3,5" HDD


Anbefalte innlegg

Jeg sitter for øyeblikket med en noen år gammel Seagate Barracuda 7200.11 som kan sies at lager litt lyd, eller "during". Minner litt om et propellfly til tider.

 

Jeg har ikke så god erfaring med andre interne HDD'er og trenger hjelp til å finne en som er stille, har erfaringsmessig god levetid og som ikke koster skjorta.

 

Jeg ser hovedsaklig etter 1-2 TB

 

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes antagelig ingen HDD som ikke lager noe lyd. Det er tross alt en hurtigroterende motor inni der.

Jeg hadde WD Black i PC'en en liten stund, men den ble kjapt flyttet til en NAS et godt stykke unna pga støyen. Satte så inn en WD Green istedet, merker ikke at den er der.

 

Alle disker kan gå i stykker. Det er gjerne de som opplever det som skriver brukeranmeldelser? Har ingen grunn til å tro at disse har kortere levetid enn andre disker.

Men det er et lite 'problem' med dem, de parkerer hodene etter bare 8 sekunder. Det går an å slå av.

http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2303780

Lenke til kommentar

Det finnes antagelig ingen HDD som ikke lager noe lyd. Det er tross alt en hurtigroterende motor inni der.

Jeg hadde WD Black i PC'en en liten stund, men den ble kjapt flyttet til en NAS et godt stykke unna pga støyen. Satte så inn en WD Green istedet, merker ikke at den er der.

 

Alle disker kan gå i stykker. Det er gjerne de som opplever det som skriver brukeranmeldelser? Har ingen grunn til å tro at disse har kortere levetid enn andre disker.

Men det er et lite 'problem' med dem, de parkerer hodene etter bare 8 sekunder. Det går an å slå av.

http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2303780

Hvordan vil eventuelt en hybriddisk være i forhold når det gjelder lyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...