Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Så en mer svær hvit mercedes i London med en aldri så liten overraskelse.


Anbefalte innlegg

Var i london ved nyttår og over themsen brua nede med westminister london eye og big ben, rett etter nyttårs feiringa i London så jeg en svær mercedes jeg la merke til og etterpå så jeg et meget spesielt reg. Nr som sa BO55 SSS ta en look ser ut som det står boss$$$.

 

Og den som satt i bilen så ut som en jeg har sett på tv mn kommer ikke på navn, noen så vet hvor jeg kan søke i engelske registrerings nr sånn som i norge eller er det noen som vet hvem som eier denne? Går ut ifra at d er bare en engelsk reg. Bil med det nr og at det koster en liten formue og få det reg. Nr.

 

Se bilde :post-116781-0-04036400-1388698448_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut som det står C61 på bildet, men det kan fort være refleksjon av noe lyst i krommet på D-bokstaven som gjør at det ser ut som et sekstall. Det står CDI.

 

C61 betyr absolutt ingenting i Mercedez-Benz verdenen og hvis det hadde vært en modell som het C61 hadde det stått på venstresiden der det står C350.

Lenke til kommentar

Nei det var ingen av de i top gear . Han er utenlandsk"" det vil sei en mer brunere farge en alle oss med fullt norske og engelske gener.

 

London er full av brune menn i dyre biler.

Forøvrig ser det ut til at Hugo Boss har hatt et samarbeid med Mercedes i år, kanskje det har noe med det å gjøre.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...