Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal en venn oppføre seg?


Anbefalte innlegg

Hei. Godt nyttår til dere alle :)

 

Jeg har en venninne som jeg stusser litt over noen ganger. Vi er veldig gode venner, regner henne som min bestevenn. Hun stiller opp hvis det er noe, og vi trives godt i hverandres selskap, men noen ganger stusser jeg litt over oppførselen hennes. Hvis vi er sammen med andre så føler jeg ofte at hun ignorerer meg litt, på en rar måte. Hun svarer som regel hvis jeg snakker med henne, men det virker nesten som hun gir andre oppmerksomhet for at jeg skal se det. Nesten som hun gjør seg litt til, men det er vansklig å vite om det faktisk er tilfelle. Jeg har ikke lagt merke til dette hos andre venner.

 

Hun kan plutslig begynne å ta litt stor plass hvis dere skjønner hva jeg mener. Hun kan være rolig, også plutselig så gjør hun noe som tar oppmerskomhet som å for eks å ta tak i handa til en venn også starte å løpe. Dårlig eksempel, men var det enste jeg kom på.

Jeg vet ikke om hun gjør dette når hun er sammen med andre uten meg, eller om det bare gjelder når jeg er der, men jeg legger veldig godt merke til det.

Det som er rart er at plutslig så gir hun meg masse oppmerksomhet. Her om dagen da vi var ute på byen med noen venner, gikk jeg å snakket med en venninne. Da kom hun plutslig løpende bak meg og gjorde noe med jakka mi også sa hun "Å er så glad i deg, NN!"Hun var litt små full da det skjedde.

 

Mulig jeg tenker litt for mye, men det er slike småting som får meg til å stusse. Jeg kan bli litt småsjalu over småting hun gjør. Så har jeg begynt å tenke at dette kanskje gjelder henne også? At det er derfor jeg føler hun gjør seg litt til? At det er for å vise at hun har venner hun også, når hun ser at jeg snakker eller har det morsomt med andre. Også gjør hun seg litt til, får at jeg skal se det, også kan hun plutslig gi meg oppmerksomhet.

 

Ja, kanskje litt rart dette innlegget. Hadde vært deilig å høre andres synspunkter på saken. Er litt dårlig forklart siden jeg er sliten etter gårsdagen :)

 

Takk så mye for svar :)

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 54cae...d4a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager jeg var veldig trøtt da innlegget ble skrevet. Uansett hvordan jeg skrev det følte jeg ikke at jeg fikk helt frem budskapet, så tilslutt bare postet jeg dt.

 

Det jeg egentlig på er om det er vanelig at venner kan bli sjalu på hverandre? Eller føle at den andre prøver å gjøre den andre sjalu?

 

Haha, uff :p Jeg har litt mye å tenke på for tiden så godt mulig jeg rett og slett har fått en uvane med å analysere alt.



Anonymous poster hash: 54cae...d4a
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kjærlighet gjør blind, kanskje?

Kanskje det ja, men skjønner ikke hvordan han orker å skulle måtte ta løgndetektor test hele tiden, jeg hadde blitt gal, uansett hvem jeg var sammen med, om så det skulle vært verdens fineste dame hadde jeg ikke taklet noen med så kraftig sjalusi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...