Orwandel Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Løp og kj... last ned! http://store.steampowered.com/app/550/ Endret 25. desember 2013 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Denne tråden må bumpes! BUMP! Dersom tråden ikke får mye aktivitet, bump igjen! Endret 25. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Takk for tips, men det er jo umulig å få gjennomført "kjøpet". Serverne til Steam er helt på bærtur nå. 1 Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Hadde problemer jeg også, men bare hamra løs på "Installer spill" siden så funka det til slutt. Nedlastinga gikk i full fart når den kom i gang. Takk for beskjed! Endret 25. desember 2013 av RookieNO Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Nei! Ikke gjør det! Får ikke gjort andre ting i butikken der pga så mye folk! Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Kommer ikke engang inn på nettsiden. DEPRIMERENDE. Kom ihvertfall inn istad. (For to timer siden).. Aldri kommet inn nå.. Går det ann å gjøre det via programmet deres? Endret 25. desember 2013 av Infectedx Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Krasjer her også. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Javel, kommer meg ikke engang inn på Steam på programmet på PCn heller. Fffffff Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Virker som hele verden skal laste det ned samtidig Jeg har det fra før. Ville bare opplyse folket. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Ich kan fortsatt nicht kommst inn på den nettside -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Haha, grunnet ett spill krasjer Steam.. Awesome. Lenke til kommentar
Brobi Wan Kenobi Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 "Left 4 Dead 2 is now registered to your account on Steam."Klikket bakover og install. Third time's the charm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) VIKTIG: If you don’t install, it goes back to its regular price and you miss out! The zombie apocalypse is more fun with friends so make sure to tell all your mates to install it as well. Endret 25. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2013 Hadde egentlig ikke planer om å installere det enda, men får nesten gjøre det da. Hva skjer hvis man avinstallerer det igjen da? Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 26. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2013 "Left 4 Dead 2 is now registered to your account on Steam." Klikket bakover og install. Third time's the charm Hvooordan? Kommer knapt inn!!!!! Omg, jeg vil ha! Vil ha.. Haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2013 Hadde egentlig ikke planer om å installere det enda, men får nesten gjøre det da. Hva skjer hvis man avinstallerer det igjen da? Ville ikke prøvd, dersom du vil beholde spillet. Lenke til kommentar
Brobi Wan Kenobi Skrevet 26. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2013 Hvooordan? Kommer knapt inn!!!!! Omg, jeg vil ha! Vil ha.. Haha Bare trykket install og på tredje forsøket funket det. Så vidt jeg kan se er det lagt til library hos meg uten at jeg trenger laste ned også. Men kan jo like gjerne gjøre det Bare spam Steam-siden og klikk "tilbake" når du får timeout, deretter "Install" på nytt og på nytt inntil det forhåpentligvis funker. Ikke trykk reload, da laster den en annen side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå