Gå til innhold

Den store tilbudstråden - nettbrett


zanta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Det var en bedre pris. Enig i det. Men jeg tror mange synes det er litt kuriøst å ha et nettbrett fra Nokia. Lenovo finnes liksom overalt. Men jeg ville nok heller hatt den du nevnte.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Men sistnevnte har vel ikke 3g/4g (?)

Det er et godt poeng. Men den fra Lenovo har både tastatur og "ordentlig" Windows. Så man kan vel si at begge var rimelig bra priset.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har Telenor tilbud på nettbrett igjen. Denne gangen Sony Xperia Tablet Z2, selvfølgelig med 4G. Pris for brett er 990, pluss 49 i frakt. Bruddgebyr i begynnelsen er 1400, så om du sier opp med en gang får du brettet til under 2500 kroner. Link: https://nettbutikk.telenor.no/nettbrett/sony-sgp521-tablet-z2-b-telenor-b2c/

Nypris er ca. 4500, så her er det en del å spare!

(Har gjort dette flere ganger tidligere, så bare spør om det er noe du lurer på)

God mandag!

 

 

EDIT: la til link.

Endret av Ofstiguten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har Telenor tilbud på nettbrett igjen. Denne gangen Sony Xperia Tablet Z2, selvfølgelig med 4G. Pris for brett er 990, pluss 49 i frakt. Bruddgebyr i begynnelsen er 1400, så om du sier opp med en gang får du brettet til under 2500 kroner. Link: https://nettbutikk.telenor.no/nettbrett/sony-sgp521-tablet-z2-b-telenor-b2c/

Nypris er ca. 4500, så her er det en del å spare!

(Har gjort dette flere ganger tidligere, så bare spør om det er noe du lurer på)

God mandag!

 

 

EDIT: la til link.

Frister. Eneste problemet er at jeg ikke ser poenget med nettbrett. :p

Lenke til kommentar

Da har Telenor tilbud på nettbrett igjen. Denne gangen Sony Xperia Tablet Z2, selvfølgelig med 4G. Pris for brett er 990, pluss 49 i frakt. Bruddgebyr i begynnelsen er 1400, så om du sier opp med en gang får du brettet til under 2500 kroner. Link: https://nettbutikk.telenor.no/nettbrett/sony-sgp521-tablet-z2-b-telenor-b2c/

Nypris er ca. 4500, så her er det en del å spare!

(Har gjort dette flere ganger tidligere, så bare spør om det er noe du lurer på)

God mandag!

 

 

EDIT: la til link.

Velg Mobilt Bredbånd L så koster den 2149 kr :) Pris: 499 + 50 frakt + 1600 bruddgebyr = 2149.

Lenke til kommentar

 

Da har Telenor tilbud på nettbrett igjen. Denne gangen Sony Xperia Tablet Z2, selvfølgelig med 4G. Pris for brett er 990, pluss 49 i frakt. Bruddgebyr i begynnelsen er 1400, så om du sier opp med en gang får du brettet til under 2500 kroner. Link: https://nettbutikk.telenor.no/nettbrett/sony-sgp521-tablet-z2-b-telenor-b2c/

Nypris er ca. 4500, så her er det en del å spare!

(Har gjort dette flere ganger tidligere, så bare spør om det er noe du lurer på)

God mandag!

 

 

EDIT: la til link.

Velg Mobilt Bredbånd L så koster den 2149 kr :) Pris: 499 + 50 frakt + 1600 bruddgebyr = 2149.

 

Hvor får dere bruddgebyrtallene fra? Og må jeg ikke betale 499 for den første måneden?

Lenke til kommentar

Etter jeg har fylt inn "Dine Opplysninger" får jeg følgende:

 

  • Det ble ikke funnet noen kunder som samsvarte med den oppgitte informasjonen.

Må jeg være kunde fra før?

Aldri vært borti det før.. Hva satt du på "brebåndsnummer"? Kan velge om du vil beholde et du allerede har eller å få tildelt nytt.
Lenke til kommentar

 

Etter jeg har fylt inn "Dine Opplysninger" får jeg følgende:

  • Det ble ikke funnet noen kunder som samsvarte med den oppgitte informasjonen.

Må jeg være kunde fra før?

Aldri vært borti det før.. Hva satt du på "brebåndsnummer"? Kan velge om du vil beholde et du allerede har eller å få tildelt nytt.

 

Valgte å få nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...