Gå til innhold

Den store tilbudstråden - nettbrett


zanta

Anbefalte innlegg

 

 

 

Etter jeg har fylt inn "Dine Opplysninger" får jeg følgende:

  • Det ble ikke funnet noen kunder som samsvarte med den oppgitte informasjonen.
Må jeg være kunde fra før?
Aldri vært borti det før.. Hva satt du på "brebåndsnummer"? Kan velge om du vil beholde et du allerede har eller å få tildelt nytt.

Valgte å få nytt.

Men likevel problemer? Da vet jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Etter jeg har fylt inn "Dine Opplysninger" får jeg følgende:

  • Det ble ikke funnet noen kunder som samsvarte med den oppgitte informasjonen.
Må jeg være kunde fra før?
Aldri vært borti det før.. Hva satt du på "brebåndsnummer"? Kan velge om du vil beholde et du allerede har eller å få tildelt nytt.
Valgte å få nytt.

Men likevel problemer? Da vet jeg dessverre ikke.

 

Nå kom jeg til neste steg. Merkelig. 

 

Edit: 

 

Med L abonnementet er prisen jeg må betale nå 548,- står at oppsigelsegebyret er på 1600,-. Totalt 2148,-

 

Er det ingen uventede kostnader med dette "trikset"? Virker litt for godt til å være sant.

  Endret av Tanner
Lenke til kommentar

Det stemmer at det er totaltprisen. husk å si opp abonnemnetet med en gang, du trenger ikke ventet til du har mottatt brettet.

du må betale for abonnemnetet ut måneden, så det blir ca 16kr dagen.. bestiller du idag og sier det opp så må du betale 16x7=112 kr i tillegg. venter du med å si opp til ny mnd har startet så må du betale 499 for den måneden.

Lenke til kommentar

Det stemmer at det er totaltprisen. husk å si opp abonnemnetet med en gang, du trenger ikke ventet til du har mottatt brettet.

du må betale for abonnemnetet ut måneden, så det blir ca 16kr dagen.. bestiller du idag og sier det opp så må du betale 16x7=112 kr i tillegg. venter du med å si opp til ny mnd har startet så må du betale 499 for den måneden.

Da tror jeg nesten jeg skal bestille meg et brett for å ta med på tur. Sikkert kjekt for å bestille overnatting, fly og generelt planlegge turen, sammenlignet med en liten mobilskjerm. 

 

Må nesten være mulig å få solgt etterpå det for minimum det samme som jeg betaler. 

Lenke til kommentar

dette har de hatt lenge på tidligere nettbrett også. har samsung tab s som jeg fikk for 2,400 eller hva det var også. først hadde det på sony tablet z(1), så hadde de samme tilbud på samsung note 10.1 så jeg solgte tablet z med gevinst og oppgraderte til note 10.1 2014.. før det samme skjedde med samsung tab s 10.5.

 

vurderte å kjøpe en del av disse også for å selge, men vet ikke hvor lett det er å få solgt disse. føler samsung/apple selger mye lettere enn sony.

de har også lurt godt på hvorfor jeg kjøper 5 stk og sier opp med en gang og jeg har forklart det til de på telefon flere ganger, men de fortsetter tydligvis i samme spor :p bra for de som kjøper.

Endret av DarkZhade
Lenke til kommentar

dette har de hatt lenge på tidligere nettbrett også. har samsung tab s som jeg fikk for 2,400 eller hva det var også. først hadde det på sony tablet z(1), så hadde de samme tilbud på samsung note 10.1 så jeg solgte tablet z med gevinst og oppgraderte til note 10.1 2014.. før det samme skjedde med samsung tab s 10.5.

 

vurderte å kjøpe en del av disse også for å selge, men vet ikke hvor lett det er å få solgt disse. føler samsung/apple selger mye lettere enn sony.

de har også lurt godt på hvorfor jeg kjøper 5 stk og sier opp med en gang og jeg har forklart det til de på telefon flere ganger, men de fortsetter tydligvis i samme spor :p bra for de som kjøper.

De tjener nok ganske mye mer på de som ikke bryter avtalen enn hva de taper på de som bryter. Selv har jeg aldri kunnet tenke meg at prisen kunne blitt billigere av å avslutte en binding på denne måten. 

 

Edit: 

 

Da er nettbrett bestilt og bindingstiden med telenor i teorien sagt opp. Ringte rett etter bestilling, så den hadde ikke gått igjennom enda. =D

Skulle blir ordnet i løpet av dagen. 

Endret av Tanner
Lenke til kommentar

Har tidligere kjøpt flere runder med Galaxy TAB S da det var tilbud på de. Kjøpte fem totalt fordelt på to runder med to-tre måneder imellom. Først runde hadde jeg over 1000 i fortjeneste pr brett, men siste var det på 300 pr brett.

Det var en kraftig prisnedgang mellom de to gangene, og opplevde de som veldig tungsolgte. Tror Samsung har rotet seg litt bort når de tilbyr så mange forskjellige modeller nettbrett, det er sikkert vanskelig for mange å finne ut av hva som er bra og ikke. Folk får ingen umiddelbar tanke om at det er verdt å satse på, slik det ofte er med iPad...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Toshiba Encore 2 WT-10A 32 GB 10.1" med Windows 8.1 (fullversjon) til 1495: http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/TOSWT10A102/toshiba-encore-2-wt-10a-32-gb-10-1-nettbrett-solv

 

Asus Memo Pad 7" 8 GB (tror det er ME176CX) til 777: http://www.expert.no/nettbrett/asus-memo-pad-7-white/p/24637/ (gul til samme pris, andre farger er 1299)

Samme pris for blå og gul utgave: http://www.netonnet.no/Search/Index?query=me176

 

Fortsatt Samsung Galaxy Tab PRO 10.1 WiFi 16 GB til 1998: http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=0&prodid=59594 (sort og hvit modell)

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...