Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Hadde vært fin premie. Jeg har ikke vunnet noe anet en mandel i grøten ting på skolen, så hadde vært fint å endelig vunnet noe ordentlig...

 

hvis jeg vinner kommer jeg til å ta grafikk kortet, Ram og kansje litt lagringsplass fra den til min egen pc og gi resten pluss den rammen/graffikk kortet jeg tok ut av min å gi til storebroren min som har en veldig dårlig pc.....

Lenke til kommentar

Jeg vinner gjerne denne. Har en seksåring i huset som kunne trengt seg ny datamaskin ^^

 

Utgår fra at du mener denne går til far, og så arves det nedover i rekkene som her hjemme? Denne er vel unødvendig kraftig for en 6-åring. De spillene som krever en så heftig maskin, bør ikke en så liten unge spille, i mine øyne.

 

Om noen så kan vise til et ikke-voldelig spill som krever så heftig maskinvare, som samtidig er så lett å kontrollere at en 6-åring kan klare det med glans, ja da skal jeg bøye meg i støvet, for det tror jeg ikke eksisterer per i dag.

 

:-)

 

Har selv ei datter på 6, og hun får nøye seg med en sliten socket-939-maskin foreløpig. Her i gården går det mest i filmavspilling, gjerne via Netflix Kids, foruten alt av barnefilmer som er lagt i videomappen. Ellers er det Nettby, og diverse online spillportaler for små barn det går i.

 

Ja, og så er hun glad i å låne mammas iphone, eller pappas androide leker (HTC One og Samsung Galaxy P1000 som snart bør byttes ut).

 

:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg vinner gjerne denne. Har en seksåring i huset som kunne trengt seg ny datamaskin ^^

Utgår fra at du mener denne går til far, og så arves det nedover i rekkene som her hjemme? Denne er vel unødvendig kraftig for en 6-åring. De spillene som krever en så heftig maskin, bør ikke en så liten unge spille, i mine øyne.

 

Om noen så kan vise til et ikke-voldelig spill som krever så heftig maskinvare, som samtidig er så lett å kontrollere at en 6-åring kan klare det med glans, ja da skal jeg bøye meg i støvet, for det tror jeg ikke eksisterer per i dag.

 

:-)

 

Har selv ei datter på 6, og hun får nøye seg med en sliten socket-939-maskin foreløpig. Her i gården går det mest i filmavspilling, gjerne via Netflix Kids, foruten alt av barnefilmer som er lagt i videomappen. Ellers er det Nettby, og diverse online spillportaler for små barn det går i.

 

Ja, og så er hun glad i å låne mammas iphone, eller pappas androide leker (HTC One og Samsung Galaxy P1000 som snart bør byttes ut).

 

:-)

Neida, far har kjøpt seg maskin som er hakket bedre enn premien. =)

 

Her går det i Magic Desktop eller Minecraft.

 

Portal 1 og 2 er vel ikkevoldelige spill som jeg skulle tro gutten kunne hatt mye morro med. Det er vel ikke allverden de krever av grafikkort men i allefall mer enn de fleste andre barnespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...