Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har gif av diven til Januzaj? Husker jeg tenkte det så veldig rart ut. Altså, det var tydelig filming, men jeg skjønte ikke hvorfor han la seg i den situasjonen. For meg så det ut som om han fint kunne tatt ballen og løpt videre, men isteden la han seg.

 

This. Meget merkelig situasjonen. Fyren har ikke gult kort, det er ikke i nærheten av noen farlig posisjon, Adnan ville tatt ballen uansett da han rundlurer fyren. Syns jeg såg at han sparket seg selv i foten også, før det hele såg teatralsk ut. Alt i alt en meeget merkelig situasjon.

 

 

Uansett, fyfaen så latterlig stort potensial den gutten der har. Morsomt å se han pool-fyren her inne som mente det var Sterling > Janu - helt latterlig hvor lite fotballforståelse noen har.

Lenke til kommentar

 

Uansett, fyfaen så latterlig stort potensial den gutten der har. Morsomt å se han pool-fyren her inne som mente det var Sterling > Janu - helt latterlig hvor lite fotballforståelse noen har.

Nå er heller ikke jeg enig i at Sterling er\har et større potensiale enn Janu, men lov å vise litt takt. Dette er strengt tatt et diskusjonsforum. Du må tåle at noen har andre meninger enn deg.

 

Men det er ikke like kult da. :)

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.101greatgoals.com/blog/you-dirty-diver-man-uniteds-adnan-januzaj-is-booked-for-a-horror-flop-v-west-ham-vine-video/?utm_medium=App.net&utm_source=PourOver%C2%A8

 

Må si det var en dårlig dive. Ikke skyt ut med armene som det der, spinn gjerne litt, ikke vær redd for å få litt vondt. Kunne kanskje hengt litt mer igjen med foten også, i det minste prøvd å få litt kontakt slik at det ser mer realistisk ut. Han må også komme høyere opp fra bakken, og ha beina oppe med livet eller høyere. Ser ut som han bare velter fremover. Alt for åpenbar. Er du United spiller bør du klare bedre enn det. 3/10

 

Tips: øv litt mer sammen med Young

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Til Januzajs forsvar på generell basis vil jeg si at han behandles ofte veldig stygt av motspillere, og blir sparket mye ned. Det rettferdiggjør på ingen måte den filmingen der, men at han prøver å komme unna motspillere på andre måter som kan sees teatralske ut har ofte sammenheng med dette. Folk drar den også litt langt, og noen mener jo også at den straffesituasjonen var en filming.

Lenke til kommentar

Han er på ingen måte overrated enda. Vi må nok hype han opp enda litt mer før den tid. Det aldri lett å si hvordan spillere utvikler seg, og noen stagnerer jo. Likevel vil jeg si at Januzaj har et utgangspunkt som gjør at han kan bli blant de beste i verden innen få år. Han har teknikken, hodet og holdningene til det.

 

Så får vi se hva tiden viser. Han er allerede mer målfarlig enn alle Chelseas spisser (sett bort fra Lukaku selvfølgelig), noe forsåvidt Sterling også er :p

Lenke til kommentar

http://www.101greatgoals.com/blog/you-dirty-diver-man-uniteds-adnan-januzaj-is-booked-for-a-horror-flop-v-west-ham-vine-video/?utm_medium=App.net&utm_source=PourOver%C2%A8

 

Må si det var en dårlig dive. Ikke skyt ut med armene som det der, spinn gjerne litt, ikke vær redd for å få litt vondt. Kunne kanskje hengt litt mer igjen med foten også, i det minste prøvd å få litt kontakt slik at det ser mer realistisk ut. Han må også komme høyere opp fra bakken, og ha beina oppe med livet eller høyere. Ser ut som han bare velter fremover. Alt for åpenbar. Er du United spiller bør du klare bedre enn det. 3/10

 

Tips: øv litt mer sammen med Young

 

Hehe.

 

Til Januzajs forsvar på generell basis vil jeg si at han behandles ofte veldig stygt av motspillere, og blir sparket mye ned. Det rettferdiggjør på ingen måte den filmingen der, men at han prøver å komme unna motspillere på andre måter som kan sees teatralske ut har ofte sammenheng med dette. Folk drar den også litt langt, og noen mener jo også at den straffesituasjonen var en filming.

 

 

Filminga må gutten kutte sporenstreks. Filminga i går var helt latterlig å se på.

 

Fornøyd etter matchen i går. Det er så deilig å se Welbeck og Januzaj score sånne mål. Young også forsåvidt. En deilig kamp. Heil Januzaj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...