Gå til innhold

Spotify blir mørkere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tid for agurknytt altså...

 

Det nye utseendet er velkomment fra min side, men hvor nyhets verdig det er kan da virkelig diskuteres...

 

Ganske passende som nyhet, ettersom at brukerbasen er enormt stor. Meiner du det er meir relevant med nyheter om at dropbox gir bort 2gb ekstra?

Ser hva du mener, men ser ikke hvor nyhetsverdig noen av de er. Det jeg liker å se er heller nyheter i teknologimarkedet, ny lanseringer osv. Nå kan det hende jeg skiller meg ut i forhold til massene da :)

Lenke til kommentar

Mulig å få på plass denne nå får de som vil? :)

 

Ser ikkje sånn ut.

 

If this is to be a full update, the changes will be rolled out slowly to users, and there's no way — short of searching for an installer online — to manually force your app to update.

 

So far we've only seen the update arrive for the Mac version of the app, but we'd imagine that Windows users will see a refreshed interface soon, as the two are generally updated at the same time.

http://www.theverge.com/2013/12/18/5222926/spotify-mac-app-0-9-8-update-visual-refresh

Lenke til kommentar

Hmm. Har vært i kontakt med Spotify tidligere, og da ble jeg fortalt at jeg ufrivillig var med i betagruppe som fikk nye versjoner før andre (ironisk: kjempekjekt). Så har mast mange ganger om høyt minnebruk og prosessorbruk, og mangel/kutt på funksjoner (som når de tok bort filtrering på artistsidene), uten at det blir rettet, selv om de takker for tilbakemelding.
Uansett: Når det nå kommer en ny, interessant versjon, som jeg kunne tenke meg å teste; nei, da er jeg plutselig en vanlig bruker igjen som må vente. God damn.

Endret av cake
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...