Gå til innhold

USA rakettskjold?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Er det noen som vet om USA har stasjonert et rakettskjold over Europa per dags dato? Er klar over at de hadde det under den kalde krigen altså, men om det er fjernet elns.

Håper ikke dette spørsmålet blir for dumt :)

Endret av MrPear
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei MrPear. Kan svare deg jeg, siden det hverken er veldig klassifisert eller vanskelig å søke seg til.

Ja. Nato har et rakettskjold over europa. Det er ikke det samme som under den kalde krigen. Mr baris ta å ro deg ned a :-)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det var bare det jeg lurte på :) Takk for svar!

Driver med en presentasjon (hvor jeg snakker om Atomkappløpet under den kalde krigen) og da tenkte jeg å inkldudere noe om hvordan situasjonen er i dag!

Endret av MrPear
Skrevet (endret)

Det er veldig stor forskjell å vite at det eksisterer til å vite noe om det, mye utav det er NATO Cosmic Top Secret. Dersom du sitter på slik informasjon så er du muligens en av di eneste i Norge :-)

TO: Det er Elliot Hulse på bildet, hadde ikke hatt innsigelser på om det var meg :-)

Endret av Priim
Skrevet

Blir nok av muligheter til det om halvannen uke.

Tror ikke de idiotsikre tingene de selger kommer spesiellt langt. Pinnerakettene skal man vel lete langt etter.

Helvigvis er det lett å få tak i M101F2, som ikke går altfor høyt, men skal smelle bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...