Gå til innhold

Test: Canon EOS 70D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må da få lov å skrive at de syns det er helt uten mening å diskutere slikt. Hvorfor skal ikke de få lov å si det?

I hvor stor grad skal man tillate andre å sutre over at andre skriver om tema som de ikke liker? I hvor stor grad skal man tillate meg å sutre over at andre sutrer over at andre skriver om tema som de ikke liker? Hjelp, jeg er låst i en rekursiv sløyfe :-)

 

Folk vil stort sett skrive om det som interesserer dem. Så lenge det er innenfor forum-reglementet så oppnår man skjelden noe ved å be dem om å slutte med det. (Ja, jeg er tilhenger av liberal forum-moderering).

Og hva har Nikon-ditt og datt i en Canon test-tråd å gjøre? Kamereaet blir verken dårligere eller bedre fordi andre merker har andre ting?

Det er da ganske vanlig at tester (og diskusjoner om tester) gjør sammenligninger med konkurerende kamera?

 

-k

Endret av knutinh
Lenke til kommentar

Har lest gjennom hele tråden i håp om å få nyttig info om 70D da jeg har et slikt kamera selv. Istedet har jeg fått side på side med en diskusjon om DXO.

Jeg aner ikke hva DXO er.

 

Kort oppsummert er DXO en side som beviser at det ikke er noe vits i å kjøpe 70D om bildekvalitet er viktig, siden du på alle måter vil få bedre bilder med et fem år gammelt Nikon D90 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se på AF, det de skriver om følgefokus. De har testet både nøyaktighet og følgefokus. Fint det.. og den er god.

Har de vært inne i menyene og endret på "tracking sensitivity", "Acceleration/deceleration tracking", "AI Servo 1st image priority" eller "AI Servo 2nd image priority" for å teste om kameraet oppfører seg annerledes om man endrer på de verdiene? Nei, det har de ikke. De har testet kameraet på fabrikkinnstillingen og ingen ting annet. Jeg kunne tenkt meg å lese om de syns det har noen innvirkning eller ikke. Men det må jeg lete etter andre steder.

 

Vekten på kameraet med minnekort og batteri sammenlignet med masse andre kameraer har de derimot "testet". Jeg syns det er meningsløst å lese.

 

Skal man lese sammenlingninger så fins det sikkert en hel del slike på nettet. Og om knutinh syns jeg sutrer tar jeg helt med ro.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...