Gå til innhold

Spill du angrer du kjøpte i 2013

Kenichi-san

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Epic Mickey: The Power of Illusion (3DS)

Kostet 499 kr i januar (3DS)

(Kjøpt til en 8 år gammel gutt)

Playstation versjonen var tydeligvis 100 ganger bedre.

Skrevet

Moro at nesten alle spillene som nevnes er AAA spill nummer X i en resirkulert serie alle vet kommer til å suge, fremdeles kjøper dere dem. Prøver igjen neste år da.

Protip: ikke bli lurt av reklame og opphyping av spill, ikke forhåndsbestill og vent på saklige reviews av spillene før dere kjøper(gamer.no sine kjøpte og betalte 9/10 score til nyeste CoD teller ikke).

• Liker 3
Skrevet

Moro at nesten alle spillene som nevnes er AAA spill nummer X i en resirkulert serie alle vet kommer til å suge, fremdeles kjøper dere dem. Prøver igjen neste år da.

Protip: ikke bli lurt av reklame og opphyping av spill, ikke forhåndsbestill og vent på saklige reviews av spillene før dere kjøper(gamer.no sine kjøpte og betalte 9/10 score til nyeste CoD teller ikke).

Ja, det er litt spesiellt. :p De AAA titlene jeg har nevnt selv, har vært bomkjøp kun på det at jeg skulle hatt konsollversjonen istedet. Spillene er/var ikke nødvendigvis dårlige (AC3, Tomb Raider feks). Men pga problemer med pcutgaven (krasj o.l.) fikk jeg en dårlig spillerfaring og gadd ikke legge inn noe tid i dem. Mulig jeg plukker opp PS3/PS4 utgaven når de havner rundt ~150,- kr. :)

Skrevet (endret)

Diablo III

Dæven ja, Diablo 3 var ikke helt som forventet. Var gøy som COOP med 3 kompiser men når vi passere Nightmare og skulle inn i Hell så mistet vi litt av "gnisten" og gadd egentlig ikke å begynne engang. Husker ikke det var slik med 2'eren (spilte aldri 1'eren faktisk).

Hvilke storspill som har blitt sluttet i 2013 har ikke skuffet egentlig? Og hvem har skylden? Er vi for kravstore eller er det rett å slett kvaliten på spillet som er årsaken?

Endret av Bahamut
Skrevet

Hvilke storspill som har blitt sluttet i 2013 har ikke skuffet egentlig? Og hvem har skylden? Er vi for kravstore eller er det rett å slett kvaliten på spillet som er årsaken?

Er ein del spill som ikkje har skuffet :p

Skrevet

Rome total war 2. Er klar over at de altid gir ut bugga spill. Men dette var forferdelig dårlig opptimalisert, bugete og for hvert nye spill i serien virker det som det står noen bak utviklerne å skriker at kampene må gå fortere. I Rome 2 går kampene så fort at all strategi går ut vinduet.

AC3.

Kjøpte det for en veldig billig penge, elsker settingen, likte AC1 og 2, så tenkte dette burde i det minste være underholdene. Men etter ett par timer begynner jeg virkelig å tvile.

• 2 uker senere...
Skrevet

X Rebirth... håper enda det blir spillbart en gang

The Bureau: XCOM Declassified Spilte tja kanskje 2 timer. Men ble bare forbanna på de to npcene som du har med deg og må mikrostyre hele tiden. De er jo dumme som brød. Var i hvertfall. Vet ikke om det er blitt patchet til noe bedre

The Walking Dead: Kjøpte heldigvis på salg. Og ja slike spill som dette er ikke noe for meg har jeg funnet ut. Vil spille når jeg starter et spill. :tease:

Skrevet

FolkTale: Ikke kommet langt nok i utviklingen.

Prison Architect: Ikke kommet langt nok i utviklingen.

SimCity: En forbanna vits.

Beyond: Two Souls: Kjedelig.

Skrevet

Call Of Duty Ghosts.

Produktet virker uferdig, og jeg fikk overhodet ikke noen cod følelse av dette spillet whatsoever. Black Ops 2 var 3 ganger bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...