Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Etter min mening, føles dette som et stk sært emne. Tipper det er noe ukurant type østblokk e.l.

 

Tja østeuropeisk blir vel rett å kalle det, lada samara er vel i samme klasse men feil land. Bilen er igrunn ganske kurant og er den mest kjente bilen fra dette landet vil jeg si, ialle fall ikke langt unna

Lenke til kommentar

Sjuende generasjon Corolla, E90? Mulig, men jeg vet faktisk ikke. Er det noen som er godt kjent under panseret på de bilene som kan bekrefte eller avkrefte det ut fra plassering og utforming av ting der, samt profilene på isolasjonen på undersida av panseret?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Et døgn er gått. Det ser ikke ut til å være noen suksess å legge ut en bil jeg ikke visste svaret på. ;)

edit: Den er tatt fra en nettavis 18. februar i år, i følge datoen på fila. Jeg tror smellen var øst for Oslo, Skedsmo elns.

 

Så dersom ingen snart med rimelig sikkerhet klarer å avgjøre om det er en Corolla, Elantra eller noe helt annet, er det greit for meg om noen legger ut en ny oppgave.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
kan det være en audi a4 eller suzuki baleno?

Baleno er ikke et dumt forslag. Første generasjon, med den minste grillen som ikke gikk ned i støtfangeren. Sjekk dette bildet: http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Su...scent_Wagon.jpg (Baleno har hett andre ting på andre markeder, ikke heng dere opp i at denne er kalt Cultus Crescent).

 

Blinklyset på skjermen stemmer. Det ser ut til å være en makan profil i skjermen like over blinklyset. Takrailen og stripa i taket langsmed den stemmer. Støtfangeren med rett overkant og en liten leppe opp, og ingen lyktespylere stemmer bra. Speilet er muligens litt forskjellig i formen, men kanskje ikke mer enn at det skyldes vinkelen bildene er tatt i.

 

Her er en til, riktignok stylet: http://www.designercars.net/membercars/2112.php

Her synes jeg speilene stemmer (smalner utover), og merk den boksen som er malt blå under pansert på bilens høyre side, passer bra med den møkkete svarte på kræsjbildet.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
2006 Chevy Cobalt

 

det e rett....nei dette va ikkje gøy engang hehe...gjekk jo altfor fort gitt. litt usikker på kor vanskelig eg skulle gjøre det

 

EDIT: å pokker...fremdeles litt noob eg då hehe

 

EDIT: såg no på screenshot'n min og eg hadde no overhode klart det. e jo nesten ingenting som kan leses jo

Endret av gyt6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...