Gå til innhold

kjøpte Wii U


Gjest Slettet-8OkEXm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8OkEXm

To ting jeg la merke til:

 

- gamepaden lager en rasle lyd, som om noe er løst inne i den. Det er ikke knappene eller noe på utsiden. Søkte opp på nettet og flere har den samme erfaringen. Har deres konsoll også dette?

 

- kjøpte den hos Elkjøp. Når jeg åpnet den viser det seg at alle instruksjonsmanualene er på Spansk! (ikke noe engelsk. Noe sted)

Det var lagt ved en "manual" på svensk som var printer A4 ark stifta sammen, i ulik lengde og skala vel og merke!

Vet ikke om det er å anse som at elkjøp ikke har levert et ordentlig produkt. Konsollen fungerer foreløpig men skulle trodd de solgte en skandinavisk utgave, med manualer på norsk, svensk eller dansk. I det minste opplyst om dette når de selger den.

 

Ellers er jeg spent på super mario 3d World

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To ting jeg la merke til:

 

- gamepaden lager en rasle lyd, som om noe er løst inne i den. Det er ikke knappene eller noe på utsiden. Søkte opp på nettet og flere har den samme erfaringen. Har deres konsoll også dette?

 

- kjøpte den hos Elkjøp. Når jeg åpnet den viser det seg at alle instruksjonsmanualene er på Spansk! (ikke noe engelsk. Noe sted)

Det var lagt ved en "manual" på svensk som var printer A4 ark stifta sammen, i ulik lengde og skala vel og merke!

Vet ikke om det er å anse som at elkjøp ikke har levert et ordentlig produkt. Konsollen fungerer foreløpig men skulle trodd de solgte en skandinavisk utgave, med manualer på norsk, svensk eller dansk. I det minste opplyst om dette når de selger den.

 

Ellers er jeg spent på super mario 3d World

 

Kjedelige greier :(

 

Har du tatt ut den pennen fra gamepadden? Er den som lager mest lyd hos meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

Kjedelige greier :(

 

Har du tatt ut den pennen fra gamepadden? Er den som lager mest lyd hos meg.

tatt ut pennen, fortsatt samme lyd. Div. forums sier det er gyroskopet, kan det stemme ?

Lenke til kommentar

Reagerte på det samme angående manualene selv, kjøpte på expert for en ukes tid siden.

Har ikke merket noe rasling i gamepaden, though...

 

Et par andre ting; den er sjukt treig å loade og discen lager sjukt mye ("hard") lyd under loading. Jeg må ofte vente midt i spilllinga for at området jeg skal inn i må loades.. Andre som har merket det? Kan man installere spill på harddisken?

 

90% av miiverse-innleggene er på spansk, fransk eller et annet uforstålig språk. Er vel ikke så mye å gjøre med, men dog..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

rofl :p

Edit.

 

- hvordan kan jeg skifte til norsk språk i menyen ?

- er det bare meg som har jagged edges i Wii U menyen og i super mario 3d world spillet. Siden det skal være 1080p oppløsning trodde jeg det alle kanter var uten hakk

- kan jeg spille Wii spill på Uen?

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Edit.

 

- hvordan kan jeg skifte til norsk språk i menyen ?

- er det bare meg som har jagged edges i Wii U menyen og i super mario 3d world spillet. Siden det skal være 1080p oppløsning trodde jeg det alle kanter var uten hakk

- kan jeg spille Wii spill på Uen?

 

Selv om det er 1080p, kan det fortsatt være mangel på kantutjevning i spillene. Når det gjelder språk, tror jeg ikke det kan endres snodig nok. Koblet akkurat opp min konsoll nå for en formatering før videresalg, og såg ihvertfall ikke noe til norsk oppsett når jeg satte opp konsollen på ny.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

Selv om det er 1080p, kan det fortsatt være mangel på kantutjevning i spillene. Når det gjelder språk, tror jeg ikke det kan endres snodig nok. Koblet akkurat opp min konsoll nå for en formatering før videresalg, og såg ihvertfall ikke noe til norsk oppsett når jeg satte opp konsollen på ny.

Det er også "mangel på kantutjevning" i Wii U menyen

Lenke til kommentar

Se det ja. Mon tro det ikke blir en tur innom expert neste uke da, så rett til ekjøp etterpå.

 

Edit: de har jo ikke bundles inne nesten noe sted (i hvertfall ikke i nærheten av meg).

Tror dere de bare skal selge ut partiet (og lansere ny bundle etter jul), eller kommer de ut i butikkene neste uke?

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Se det ja. Mon tro det ikke blir en tur innom expert neste uke da, så rett til ekjøp etterpå.

 

Edit: de har jo ikke bundles inne nesten noe sted (i hvertfall ikke i nærheten av meg).

Tror dere de bare skal selge ut partiet (og lansere ny bundle etter jul), eller kommer de ut i butikkene neste uke?

tenkte du å returnere Wiien du allerede hadde da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Det var planen, ja. Men som nevnt over, har de ikke bundles inne noe sted i nærheten av meg.

Ser også at de har justert prisen på Mario & Luigi-pakken opp til 2500kr igjen.

fortsatt en zelda bundle på 2290. Bare å bestille i nettbutikken. Hvis du har tatt ibruk Wii Uen, hvordan har du tenkt å få den byttet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...