Gå til innhold

Test: Galaxy Tab 3 10.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tilbakemelding, har rettet opp.

Nope. Bare erstattet med en ny feil. 1280x800 piksler er ikke "nøyaktig halvparten av det Note 10.1 kan skilte med." men en fjerdedel.

Skrevet

Hvis dette er "litt bedre" enn forgjengeren, så bør man holde seg unna dette.

Jeg har forgjengeren, og det er tregt, veldig tregt.

I tillegg krasjer nettleseren hele tiden, så det blir mye frustrasjoner....

• 3 uker senere...
Skrevet

Et viktig spørsmål. Barnebarna fikk hver sin Samsung galaxy tab 3 til jul. De ble storbrukar på Skype men oppdaget at ansiktene (figurene) en kan legge med en skypemelding. Finnes det noen her som kan hjelpe eller gi et råd hvordan jeg kan hjelpe dem med å få ansikt, figurer osv til å bevege seg?

Skrevet

Et viktig spørsmål. Barnebarna fikk hver sin Samsung galaxy tab 3 til jul. De ble storbrukar på Skype men oppdaget at ansiktene (figurene) en kan legge med en skypemelding. Finnes det noen her som kan hjelpe eller gi et råd hvordan jeg kan hjelpe dem med å få ansikt, figurer osv til å bevege seg?

Tillater meg å stille spørsmålet en gang til siden ingen svarte. Finnes det en mulig løsning på hvordan vi kan ordne det slik at smileansiktene og andre figurer kan bevege seg på Samsung/Skype. Vet noen som hadde blitt jublende glad om det var en løsning.

Skrevet

Tillater meg å stille spørsmålet en gang til siden ingen svarte. Finnes det en mulig løsning på hvordan vi kan ordne det slik at smileansiktene og andre figurer kan bevege seg på Samsung/Skype. Vet noen som hadde blitt jublende glad om det var en løsning.

Mener du animerte smilefjes?

Skrevet

Ja, bare disse figurene som brukes på Skype i en tekstmelding. Kan eksempelvis være en sol som "glitrer" eller et ansikt sum blunker osc

• 4 uker senere...
  • Opprett ny...