Gå til innhold

Toppmodellene...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å lese tester fra amobil og deretter ta en vurdering.

Jeg for min del kjøpte nettopp en g2, og er veldig fornøyd. Knall telefon på alle måter, jeg er faktisk imponert over hva LG har fått til med den.

 

One burde vurderes og ja, men nå kommer det jo en ny versjon snart, og den har uheldigvis litt "gammel" maskinvare.

 

Hvis du ikke vil lese testene, så får du evt. liste opp dine krav og så kan jo folk svare på hvilke av telefonene som treffer best, men du er dessverre litt uspesifikk i første posten din. Det er en krevende jobb å sammenligne alle disse, spesielt når man ikke vet hva du er ute etter.

Lenke til kommentar

Du burde vurdere HTC One også.

 

Sense er kjapt med forholdvis lite bloatware og er i mine øyne bedre enn Touchwiz fra Samsung. Telefonen har fantastisk byggekvalitet, mens Samsung (og LG) er knirkete plastikk. Sonyen er bedre med glass, men jeg synes selv den ble litt for bred og føltes mer klumpte enn HTC.

 

Løp og kjøp. Spesielt siden Lefdal har søndagstilbud på den til 3500,-

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/HTCONEBLUE/htc-one-smarttelefon-bla

 

Jepp, har en selv og er utrolig fornøyd.

 

+1

Lenke til kommentar

Alle disse er veldig bra, og det faller ned på hvilket brukergrensesnitt du foretrekker og hvilken design på telefonen som passer deg best. Du må rett og slett gå i butikk og kjenne og føle på dem, og spørre om å få prøve brukergrensesnittet og opplevelsen på dem.

 

Siden du har Note 3 på vurderingslisten virker det som du foretrekker stor og god skjerm. Da trenger du ikke se lenger sånn sett. Den har desidert best skjermopplevelse av disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...