Gå til innhold

Kommer du til å slutte å laste ned nå som de har satt i gang overvåkningen?


Anbefalte innlegg

Laster ned en god del filmer og serier, noen spill av og til, for å teste de. Er de bra kjøper jeg de på steam. Bruker ikke noe form for "beskyttelse", tviler sterkt på at det kommer til å skje noe uansett. :)

 

På meg har skremselspropagandaen virket, men det var ikke noe stort tap å ikke laste ned alt mellom himmel å jord når jeg vennet meg til det i grunn:-) http://www.free-tv-video-online.me/internet/ Dette er vel lovlig? Bare 360/480p men man blir fort vant til det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv laster jeg ned en god del film og serier, er medlem av en del private filmtrackere og trackere som kun har serier, som mange er til dels veldig vanskelig å komme seg inn på, samt noen som er stengt for invites. + att jeg har 2 seedboxer med nederlandsk ip.

 

Så nei, jeg kommer ikke til å slutte, ei heller blir jeg skremt av disse nissene. Den dagen et brukbart tilbud kommer, så kan det hende jeg snur.

 

Så da kan de luringene som skal snoke, få surre rundt på piratebay. Piratebay og andre public trackere er ubrukelig til store filer i 1080p/Remuxer uansett.

 

 

Musikk laster jeg ikke ned lenger (med mindre det er noe helt spesielt jeg vil ha i 320/FLAC), da jeg bruker spotify og youtube. Da jeg gamet, kjøpte jeg alle spillene. Musikkindustrien og spillindustrien har kommet seg mange hakk foran filmindustrien, og i spillindustrien så må man jo registrere seg å ha en bruker som på f.eks origin og steam om man vil online.

 

Jeg håper filmindustrien en dag våkner opp. Det er lov å håpe.

 

 

Skal uansett bli spennende å følge med fremover, å se hvilken stakkar som blir tatt først.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...